اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-424

طاهایی: حضور چشمگیر مردم در انتخابات نشانه تبعیت از رهبری است

استاندار مازندران در پیامی از مشارکت گسترده مردم ولایی مازندران پای صندوق‌های رای یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.

طاهایی: حضور چشمگیر مردم در انتخابات نشانه تبعیت از رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران در پیامی از مشارکت گسترده مردم ولایی مازندران پای صندوق‌های رای یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

حضور چشمگیر مردم بصیر، ولایی و انقلابی مازندران پای صندوق‌های رای یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان از بصیرت، هوشیاری و تبعیت محض از فرامین و منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) دارد.

در مقطعی که دشمنان قسم خورده انقلاب از هیچ تلاشی برای ناکام جلوه دادن انتخابات و حضور شکوهمند مردم در این عرصه فرو گذار نمی‌کنند و با حنجره‌های بی اعتقادی و بی تقوایی سعی در وارونه جلوه دادن حقایق دارند، مردم ولاییف مهربان و فرهیخته مازندران همراه با مردم دیگر نقاط ایران اسلامی با حضور مثال زدنی خویش در شعبه‌های اخذ رای، پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌گویان جهانی و ایادی آنان دادند.

اینجانب از حضور حماسی و شکوهمند مردم شهید پرور مازندران، مردان و زنان حماسه ساز و قهرمان که با اقتدا به شهیدان والامقام، با حضور در شعبات اخذ رای با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و در مسیر ولایت مداری و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در راستای خلق حماسه سیاسی با شکوه در صحنه حضور یافتند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم حاصل این انتخاب بزرگ به کام ملت ایران اسلامی شیرین و به کام دشمنان تلخ شود.

انتهای پیام/2296/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول