اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

برنده واقعی انتخابات مردم هستند

استاندار زنجان با بیان اینکه برنده واقعی در انتخابات مردم هستند، تصریح کرد: امید است، کاندیداها با توجه به آنچه که گفته‌اند به قانون تمکین کنند.

برنده واقعی انتخابات مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات برنده و بازنده ندارد.

وی با اشاره به اینکه مردم برنده واقعی انتخابات هستند، اضافه کرد: در نظام که مردم‌سالاری دینی بر آن حاکم است، کنندگان کار و مجریان اصلی و اقدام‌کنندگان اصلی مردم هستند.

استاندار زنجان تصریح کرد: در نظام مردم‌سالار دینی مردم نقش اول هستند و پس از هر اقدامی توفیق و پیروزی است و این توفیقات نیز متوجه مردم است.

وی با بیان اینکه مردم ایران نیز با در نظر گرفتن دینی که نسبت به نظام دارند و همچنین با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند، اضافه کرد: در عرصه انتخابات پیروز اصلی مردم و بازنده اصلی دشمنان و کارشکنان هستند.

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بالاخره پیروزی و رای آوردن و نیاوردن در انتخابات یک امر عادی و طبیعی است، اضافه کرد: باید به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تمکین به قانون توجه شود.

وی با بیان اینکه انتخابات برای کاندیداها برنده و بازنده ندارد، اضافه کرد: همه برنده هستند چون با شور و شعور در انتخابات حاضر شده‌اند، ولی اینکه مردم چه کسی را تشخیص می‌دهند و به چه کسی رای می‌دهند، مهم است و برنده و بازند‌ه‌ای در کار نیست و در صورتی که مورد اقبال مردم قرار نگرفت باید بر اساس قانون عمل کرده و به قانون تمکین کند.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در این زمینه حتی اگر اعتراضی هم باشد باید از طریق مجاری قانون طی شود.

وی تصریح کرد: امید داریم آنچه که کاندیداها گفتند و مردم شنیدند به آنها عمل شود و اگر کسی در انتخابات پیروز نشد، به قانون تمکین شود.

انتها پیام/73005/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول