اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد

پیش‌بینی مشارکت 90 درصدی مردم بویین‌زهرا در حماسه سیاسی

فرماندار بویین زهرا با پیش‌بینی مشارکت بالای 90 درصدی بویین زهرایی‌ها در انتخابات از تحقق حماسه سیاسی در بخش‌ها و نواحی روستایی این شهرستان خبر داد.

پیش‌بینی مشارکت 90 درصدی مردم بویین‌زهرا در حماسه سیاسی

احد احمدی دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: عملیات شمارش آرای برخی شعب اخذ رأی شهری و روستایی بویین زهرا در بخش‌های چهار گانه مرکزی، ارداق، رامند و شال آغاز شده است.

فرماندار بویین زهرا افزود: همچنین در آن دسته از شعبی که هنوز افراد در آن حضور دارند نیز پس از پایان مراحل رأی‌گیری با بستن درب‌های محل اخذ‌ رأی این کار مانند مناطق و نواحی دیگر انتخاباتی آغاز می‌شود.

وی به مشارکت بالای مردم این شهرستان در حوزه شهری و روستایی در پای صندوق‌های اخذ رأی اشاره کرد و افزود: 134 شعبه اخذ رأی کار جمع‌آوری آرای مأخوذه شهرستان بویین زهرا را در این دور به انجام رساندند.

فرماندار بویین زهرا ادامه داد: از این تعداد اعلام شده مربوط به صندوق اخذ رأی 98 عنوان صندوق به صورت ثابت و سیار در روستاها قرار داشتند.

احمدی عنوان کرد: همچنین تعداد 37 صندوق مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در شهرستان بویین زهرا شهری بوده است.

این مسئول انتخاباتی شهرستان بویین زهرا با قدردانی از مشارکت بالای شهروندان بویین زهرایی اعلام کرد که بیش از 90 درصد مردم در هر دو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

احمدی با اشاره به برگزاری همراه با امنیت و سلامت انتخابات در نقاط شهری و روستایی شهرستان بویین زهرا اعلام کرد که به دلیل عدم حد نصاب شرکت نامزدهای شورای روستایی و اعلام چند مورد انصرافی‌؛ انتخابات شوراها در چهار روستای شهرستان بویین زهرا برگزار نشده و تنها در این شعب روستایی مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/77005/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول