اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب زنجان:

مشارکت مردم در انتخابات بی‌نظیر است

دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات سال‌جاری بی‌نظیر است.

مشارکت مردم در انتخابات بی‌نظیر است

"حجت‌الاسلام حسن مظفری" در حاشیه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آگاهی و ولایت‌پذیری مردم موجب شده تا صفوف طولانی مردم از نخستین ساعات اخذ رأی در شعبه‌های مختلف مشاهده شود.

وی با بیان اینکه تا آخرین لحظه مردم در پای صندوق‌های رای حاضر شدند، افزود: با وجود تمدید زمان رأی‌گیری، از میزان مشارکت مردم کاسته نشده و شعبه‌های اخذ رأی مملو از جمعیت است.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیشتر سخنرانی‌های خود در سال‌جاری، به نکات حساس و کلیدی در خصوص حماسه سیاسی اشاره کرده‌اند، افزود: عبور از پی تاریخی با خلق حماسه سیاسی و اقتصادی از تاکیدات رهبری است.

وی با اشاره به تهدیدات و فرصت‌طلبی‌های دشمن برای توطئه علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: با حضور پرشور مردم حماسه سیاسی محقق شده است.

مظفری با بیان اینکه مردم استان زنجان نیز در پای صندوق‌های رای به صورت گسترده حاضر شده‌اند، افزود: مشکلی در نحوه برگزاری انتخابات در زنجان به وجود نیامد.

وی با اشاره به تخلفات احتمالی موجود در مراحل مختلف انتخابات امسال، عنوان کرد: موضوعات جزئی در حوزه نوع تبلیغات شهری وجود داشت که با تدبیر مسئولان حل و فصل شده و در کل مشکل اساسی و حادی در این زمینه دیده نشد.

انتهای پیام/73003/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول