اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلق حماسه تا انتخاب اصلح

اصفهانی: 80 درصد مردم رزن در انتخابات شرکت کردند

فرماندار شهرستان رزن گفت: بیش از 80 درصد مردم رزن در این دوره از انتخابات شرکت کردند و حماسه سیاسی را خلق کردند.

اصفهانی: 80 درصد مردم رزن در انتخابات شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، مردم ایران همواره در طول 34 سال گذشته بارها با حضور در صحنه‌های مختلف اثبات کردند که مدافع و پشتیبان نظام اسلامی هستند.

مردم رزن نیز امروز در کنار دیگر هموطنان خود با مشارکت گسترده خود در انتخابات در خلق حماسه سیاسی نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

حماسه را ملتی می‌سازد که همواره در طول تاریخ در برابر توطئه‌های دشمنان حماسه‌آفرینی کرده است و رزنی‌ها هم این گونه امروز پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

فرماندار رزن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مردم با توجه به پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی دلیرانه در انتخابات شرکت کردند اظهار داشت: مردم رزن یک بار دیگر با حضور حماسی خود در انتخابات برگ زرینی دیگر در اوراق انقلاب اسلامی افزودند.

کرم اصفهانی ادامه داد: استقبال از انتخابات در شهرستان بسیار با شکوه بود و در همه نقاط این شهرستان مردم در صفوف به هم فشرده آراء خود را به صندوق‌ها انداختند.

وی گفت: در سطح شهرستان تعداد 85 هزار تعرفه برای انتخابات شوراهای اسلامی و 85 هزار تعرفه برای اخذ آراء مردم در انتخابات ریاست جمهوری توزیع کردیم.

اصفهانی ابراز داشت: برخی از شعب اخذ رأی با توجه به حضور گسترده مردم برای رأی دادن درخواست تعرفه دوباره کردند و بیش از 3 هزار تعرفه به شعباتی که اعلام نیاز کرده بودند ارسال شد.

وی در پایان گفت: در شهرستان رزن بیش از 80 درصد مردم این شهرستان در انتخابات شرکت کردند و از حضور گسترده و حماسی مردم رزن در انتخابات تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/89019/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول