اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

مردم البرز حماسه‌ای بزرگ خلق کردند

استاندار البرز گفت: مردم این استان در همان ساعات نخستین رای‌گیری، حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.

مردم البرز حماسه‌ای بزرگ خلق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس، اصغر عربیان دقایقی قبل با حضور در سایت ستاد انتخابات شهرستان کرج از روند برگزاری انتخابات و فعالیت ستاد فوق بازدید کرد.

وی پس از این بازدید در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره میزان مشارکت مردم استان البرز در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا گفت: به فضل الهی مردم استان البرز از صبح امروز با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای حماسه بزرگی را خلق کردند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز افزود: مردم ولایی البرز با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای بار دیگر ولایت‌مداری خود را به اثبات رسانده و این پیام را به دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی رساندند که تا آخرین نفس در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستادگی خواهند کرد.

عربیان تاکید کرد: حضور مردم استان البرز مثال‌زدنی است و اکثر شعب اخذ رای مملو از حضور مردم ولایی این استان است.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های رسیده از سطح استان و شعب اخذ رای، مردم این استان به صورت گسترده در انتخابات شرکت کرده و با وجود آنکه هنوز تا پایان فرصت رای‌گیری چند ساعت باقی مانده، به طور قطع می‌توان گفت که اکثریت مردم این استان در انتخابات شرکت کرده‌اند.

لازم به توضیح است، استاندار البرز پس از گفت‌وگو با خبرنگاران از بخش‌های مختلف ستاد انتخابات شهرستان کرج بازدید و سپس در سطح شهر حضور یافت و از چند شعب اخذ رای بازدید کرد.

از جمله آنکه اصغر عربیان در مسجد جامع رجایی شهر حضور یافت و از روند رای‌گیری بازدید کرد.

وی در گفت‌وگویی با مردم، ضمن تقدیر از حضور گسترده آنها در پای صندوق‌های رای تاکید کرد که تا این لحظه هیچ مشکلی در امر برگزاری انتخابات گزارش نشده و رای‌گیری در امنیت کامل جریان دارد.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول