اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی:

گزارشی در مورد قطع اینترنت از حوزه‌های اخذ رای گزارش نشده است

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی گفت: هیچگونه گزارشی مبنی بر قطع اینترنت از حوزه‌های اخذ رای شهری و روستایی آذربایجان غربی گزارش نشده است.

گزارشی در مورد قطع اینترنت از حوزه‌های اخذ رای گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه بهمن اسماعیل‌‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همه حوزه‌های انتخابیه را تست کردیم که مشکلی در هیچ نقطه‌ای دیده نشده است و به طور مستمر سرویس‌دهی اینترنتی توسط مسئولان ارائه میشود.

وی افزود: فقط یک مورد گزارش قطع اینترنت داشتیم، امروز یک ساعت قبل از آغاز رای‌گیری در یکی از روستاهای استان آذربایجان غربی به صورت چند دقیقه اینترنت قطع شد که بلافاصله مشکل را رفع کردیم.

اسماعیل‌زاده ادامه داد: از 24 مرحله اخذ رای 23 مرحله به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد به همین دلیل تمام امکانات و نیروی انسانی شرکت مخابرات آذربایجان غربی در اختیار ستاد انتخابات این استان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: یک هفته قبل از برگزاری انتخابات به صورت شیفت‌های شبانه روزی، پرسنل برای سرویس دهی سیستم‌ها را آماده می‌کردند و عملیات تکمیلی برای پشتیبانی ستاد انتخابات از ماه‌ها قبل آغاز شده است.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول