اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پایداری استان زنجان:

اصل مهم در انتخابات امروز مشارکت بود که محقق شده است

دبیر جبهه پایداری استان زنجان بر رعایت صبر و حوصله و رعایت قوانین در ادامه روند انتخابات تاکید کرد و گفت: اصل موضوع که مشارکت گسترده مردمی بود، در این انتخابات محقق شده و باید از ادامه روند مراقبت کرد.

اصل مهم در انتخابات امروز مشارکت بود که محقق شده است

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت: بنده ساعت هشت صبح امروز، 20 دقیقه در صف یکی از شعب اخذ رای ایستادم.

وی مشارکت گسترده مردم در انتخابات را موجب ناامیدی دشمنان دانست و افزود: باید از این مردم تقدیر کرده و قدردان بصیرت و آگاهی مردم بود.

دبیر جبهه پایداری استان زنجان با تقدیر از زحمات عوامل برگزاری انتخابات، امروز را روز فداکاری دانست و اضافه کرد: این عوامل در ادامه روند انتخابات باید طوری عمل کنند که کسی از رای دادن جا نماند.

وی درست عمل کردن و اسیر احساسات نشدن را از دیگر ضرورت‌های انتخابات امروز برشمرد و تصریح کرد: همه باید تابع نظر مردم در انتخابات امروز باشند تا مشکلی پیش نیاید.

باقری بر رعایت صبر، حوصله و قوانین در ادامه روند انتخابات تاکید کرد و گفت: اصل موضوع که مشارکت گسترده مردمی بود، در این انتخابات محقق شده و باید از ادامه روند مراقبت کرد.

وی رعایت قانون را مهم‌ترین راه دوری از مشکلات دانست و اضافه کرد: همه باید تسلیم آرای مردم در صندوق‌ها باشند.

دبیر جبهه پایداری استان زنجان خطاب به برندگان انتخابات توصیه کرد، ضمن تقدیر از مردم برای سپردن معیشت و مسئولیت سیاسی خود به آنها تصریح کرد: وظیفه برندگان انتخابات خیلی سنگین‌تر از بازندگان آن است.

وی با بیان اینکه باید ممنون بازندگان انتخابات برای حضور در عرصه و پررنگ کردن آن بود، اضافه کرد: این افراد باید به کمک برندگان انتخاب در عرصه رشد توسعه کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/73004/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول