اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرسی انتخابات قزوین:

تخلفی در انتخابات قزوین مشاهده نشده است

مسئول بازرسی انتخابات استان قزوین گفت: تخلفی که منجر به اختلال در روند انتخابات این استان شود، تاکنون مشاهده نشده است.

تخلفی در انتخابات قزوین مشاهده نشده است

منوچهر حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از مناطق مختلف شهر قزوین، آبیک و الوند اظهار داشت: روند برگزاری انتخابات در این شهرها که نمونه‌ای از انتخابات سطح استان است، حضور گسترده مردم را نشان می‌دهد.

حبیبی با بیان اینکه مشارکت مردم استان تا حدی بالاست که فرمانداری‌ها تقاضای دریافت تعرفه کرده‌اند، افزود: این حضور حماسی در ابعاد کشوری و جهانی ثمرات مثبتی برای ملت و نظام دربر دارد.

مسئول بازرسی انتخابات استان قزوین اذعان کرد: به طور قطع حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رأی نشانگر تأیید نظام، حمایت از مسئولان، تبعیت از مقام معظم رهبری و لبیک به خواسته‌های ایشان در نام‌گذاری سال است.

حبیبی ادامه داد: حماسه‌ای که امروز مردم خلق کردند، در عرصه جهانی موجب می‌شود این کشور به جایگاه رفیعی از رشد و توسعه دست یابد.

وی تغییر رفتار کشورهای استکباری، ایجاد تحول در مناسبات آنان با ایران و پیشرفت در امور هسته‌ای کشور را از ثمرات مثبت این حضور دانست.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به برگزاری هم‌زمان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مردم با همین حضور گسترده می‌توانند از طریق انتخاب افراد متخصص و متعهد، به توسعه شهرها و روستاها کمک کنند؛ چراکه شوراها به نوعی پارلمان محلی و سیاست‌گذاران بین دولت و مردم هستند.

مسئول بازرسی بر انتخابات استان قزوین همچنین در خصوص تخلفات احتمالی نامزدها توضیح داد: از آنجا که تبلیغات نامزدها از روز پنجشنبه ممنوع شده است، از طریق هماهنگی با متولیان امر از جمله شرکت مخابرات استان از انتشار پیامک‌های حاوی جنبه تبلیغاتی جلوگیری می‌شود و در صورت احراز تخلف نامزدها از قانون، با آنان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/77011/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول