اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهاباد خبر داد

مشارکت چشمگیر مردم مهاباد در انتخابات/مشارکت 80 درصدی مردم

فرماندار مهاباد گفت: مشارکت مردم مهاباد در انتخابات امروز بسیار چشمگیر و بی‌سابقه است.

مشارکت چشمگیر مردم مهاباد در انتخابات/مشارکت 80 درصدی مردم

خضر کاک درویش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به مشارکت بالای مردم مهاباد در انتخابات امروز، اظهار داشت: به طور تخمینی می‌‌توان گفت بالای 80 درصد مردم مهاباد در انتخابات امروز شرکت کرده‌اند.

وی با اعلام اینکه مشارکت مردم مهاباد در انتخابات امروز بسیار چشمگیر و بی‌سابقه است، افزود: این میزان مشارکت در سال‌های گذشته در مهاباد بی‌سابقه بوده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان وقت مقرر نیز صفوف شعبات هم‌چنان از آحاد مردم خالی نشده باشد.

کاک درویش خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال پرشور مردم پیش‌بینی می‌شود بالای 80 درصد مردم مهاباد در انتخابات امروز شرکت کرده باشند که البته تعدادی از افراد نیز آن را به ساعات پایانی موکول کرده‌اند.

وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم مهاباد در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری آن‌ها در این امر، عنوان کرد: کسانی که تاکنون موفق به رای دادن نشده‌اند هرچه سریع‌تر نسبت به انداختن آرای خود به صندوق‌های رای اقدام کنند و آن را به لحظات پایانی موکول نکنند تا با ترافیک جمعیتی ساعات پایانی برخورد نکنند.

کاک درویش با اعلام این خبر افزود: با وجود استقبال حداکثری مردم و با توجه به آمادگی کامل این شهرستان با اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه، تاکنون مشکلی در شعبات رای‌گیری گزارش نشده است.

انتهای پیام/61009/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول