اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل:

4500 ناظر دیدبان بابصیرت انتخابات هستند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: بیش از چهار هزار و 500 ناظر شورای نگهبان چشم تیزبین و بابصیر انتخابات و تأمین سلامت رویداد سیاسی در استان اردبیل هستند.

4500 ناظر دیدبان بابصیرت انتخابات هستند

حجت‌الاسلام عبدالله بیدار عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، ‌اظهار داشت: این ناظران از اولین ساعات اخذ رأی با حضور در شعب سعی می‌کنند سلامت و صحت انتخابات را مورد رصد قرار دهند و بدون اینکه دخالت خاصی در روند انتخابات داشته باشند سلامت انتخابات را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه در تمام صحنه‌های انتخابات چشم‌های ناظر شورای نگهبان سلامت واقعی را مورد رصد و دقت نظر قرار می‌دهد، تصریح کرد: هرچند معاندان نظام سعی می‌کنند این سیستم نظارتی قوی را زیرسئوال ببرند، اما هیئت‌های نظارت با آموزش‌ها و دقت نظر بیشتر سلامت انتخابات را مد نظر و مورد رصد قرار می‌دهند.

بیدار در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ما تا آخرین لحظه رأی‌گیری در پای صندوق‌های رأی حاضر بوده و اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین خللی در این باب به وجود آید. 

حضور نمایندگان ویژه فرمانداری با کارت‌های خاص در شعب اخذ رأی

اما فرماندار اردبیل از حضور نمایندگان فرمانداری با کارت ویژه در تمام شعب اخذ رأی خبر داد.

کاظم دبیر در جریان بازدید از چند شعبه اخذ رأی گفت: ما با صحبت با مردم و متصدیان برگزاری انتخابات در جریان مسایل انتخاباتی شعب اخذ رأی قرار می‌گیریم که در برخی از شعب به دلیل حجم زیاد حضور مردم، درخواست شعب سیار بود که در این کار سهولت ایجاد کردیم.

به گفته فرماندار مرکز استان اردبیل اخذ رأی در تمام 306 شعبه ثابت و سیار این شهرستان به شکل همزمان و هماهنگ رأس ساعت هشت صبح امروز آغاز شده است.

دبیر افزود: نمایندگان فرمانداری در تمام شعب اخذ رأی حضور دارند و هرگاه رأی‌دهندگان به هرگونه مسائلی برخورد کنند، می‌توانند موضوع را با این نمایندگان که دارای کارت ویژه ممهور به نشان و مُهر فرمانداری شهرستان اردبیل است، مطرح کنند.

وی تصریح کرد: هر تصمیم جدیدی که در زمینه تغییر ساعت رأی‌گیری اعلام می‌شود بلافاصله از طریق رسانه‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی رسمی به اطلاع مردم می‌رسد.

انتهای پیام/62001/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول