اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ارزانی:

حضور تمام اقشار اصفهانی در انتخابات دیدنی بود

رئیس دبیرخانه ادیان توحیدی با بیان اینکه حضور تمام اقشار اصفهانی در انتخابات دیدنی بود، گفت: ادیان توحیدی بر این باور هستند که همه افراد باید با هر دین و گرایشی به عنوان یک شهروند ایرانی در صحنه انتخابات حضور داشته باشند.

حضور تمام اقشار اصفهانی در انتخابات دیدنی بود

حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را به نام سال حماسه سیاسی نامگذاری کردند حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است.

وی افزود: ادیان توحیدی نیز بر این باور هستند که همه افراد باید با هر دین و گرایشی باید به عنوان یک شهروند ایرانی در صحنه انتخابات حضور داشته باشند

رئیس دبیرخانه ادیان توحیدی با بیان اینکه به نظر من حضور مردم تا به این لحظه در صحنه انتخابات مثبت و قابل توجه بوده است، تاکید کرد: پیام این حضور پر شکوه مردم در انتخابات اعلام این نکته به جهانیان است که ملت ایران همواره در دفاع از کشور حضور قاطعی دارند.

وی ادامه داد: به تمام کشورهایی که به دنبال این هستند که استقلال ایران را مورد هجمه قرار دهند ایران می‌گوییم که ملت ایران با تمام وجود در برابر تهدیدات آنها ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/63008‌/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول