اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-391

هاشمی: تخلفی انتخاباتی در رامسر گزارش نشد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در رامسر گفت: تخلفی انتخاباتی در رامسر گزارش نشد.

هاشمی: تخلفی انتخاباتی در رامسر گزارش نشد

‌یوسف هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر اعلام کرد: 107 صندوق اخذ رای در شهرستان رامسر اسکان یافته است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در رامسر بیان کرد: بی‌طرفی و صیانت از آرای مردم وظیفه ما ناظران است و موظفیم حقوق مردم را به نحو احسن رعایت کنیم.

وی افزود: در یکی از شعبه‌های اخذ رای در سادات شهر رامسر عروس و دامادی هم برای انداختن رای در صندوق‌های اخذ رای آمده که ما هم این عمل را به قال نیک گرفته و امیدواریم مردم ما با انتخابی درست راه درستی را به پیش گرفته و در بین تمام دنیا سربلند باشند.

هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: از 107 صندوق اخذ رای 98 صندوق مختص به شوراهای شهر و روستا است و با توجه به تعداد افراد در صف، شمارش آرا طولانی خواهد بود و متعاقبا ما منتظر اعلام وزارت کشور درباره تمدید ساعات رای‌گیری خواهیم بود.

وی در پایان گفت: تا به این لحظه هیچ تخلفی در سطح شهرستان رامسر گزارش نشده است که امیدواریم به همین صورت تا پایان ساعات در خدمت مردم رامسر باشیم.

انتهای پیام‌/‌86024/ش‌20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول