اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های جالب از انتخابات 24 خرداد

حضور عروس و داماد در پای صندوق‌های رأی تا سجده شکر یک پدر شهید پس از شرکت در انتخابات

انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراها در اردبیل به حضور یک عروس و داماد در پای صندوق رأی و مشارکت آن‌ها در عرصه سرنوشت‌ساز کشور مزین بود.

حضور عروس و داماد در پای صندوق‌های رأی تا سجده شکر یک پدر شهید پس از شرکت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در یک اتفاق مبارک زوج جوانی که عروسی خود را همزمان با 24 خرداد روز برگزاری انتخابات برپا کردند با حضور در پای صندوق رأی در یکی از شهرک‌های اقماری اردبیل در حالی که سرنوشت زندگی خود را رقم خورده می‌دیدند در یک مشارکت آگاهانه در سرنوشت کشور خود نیز دخالت کردند.

این زوج‌های جوان در حالی که سخن از دخالت در سرنوشت کشور خود و احساس تکلیف در برابر مردم رشید به میان می‌آوردند هر دو انگشتان خود را به نشان وفاداری به آرمان انقلاب و شهدا در جلوی چشم دوربین‌های خبری و عکاسان قرار داده و از سهیم شدن در سرنوشت کشور خود ابراز خرسندی کردند.

این عروس و داماد در جمع خبرنگاران اعلام داشتند که هر وقت در سالگرد ازدواج خود به یاد این روز تاریخی می‌افتند قطعاً از آن به نیکی یاد می‌کنند.

حضور سنی‌نشینان اردبیل در انتخابات با شور و نشاط خاص

اما از منطقه عنبران نمین و هشتجین خلخال خبر می‌رسد سنی‌نشینان این مناطق از اولین ساعات رأی‌گیری با شور و نشاطی خاص در صحنه حاضر شده و یک بار دیگر در سرنوشت خود و جامعه سهیم شدند.

امام جمعه شهر عنبران گفت: تک تک سنی‌نشینان عنبران در حفاظت از دستاورد انقلاب اسلامی احساس تکلیف کرده و با حضور در پای صندوق‌های رأی دلدادگی خود را به نظام نشان دادند.

حجت‌الاسلام یاور مرادی افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی به تمام بدخواهان و دشمنان کوردل نشان دادند که وحدت شیعه و سنی در کشور ایران سرآغاز یک همدلی و هم‌افزایی واقعی است.

شکرگزاری یک پدر شهید بعد از شرکت در انتخابات

براساس گزارش فارس یک پدر شهید در اردبیل بعد از حضور در انتخابات سجده شکر به جا آورد و اعلام کرد که این حضور اگر بتواند تنها یک ناراحتی و غم بر دل دشمن بیفزاید جای شکر و سپاس دارد.

این پدر شهید که دو فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده است، اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که در تداوم راه شهدا و در تبعیت از نایب بر حق امام زمان (عج) امروز در صحنه اوج دلدادگی و دلباختگی خودمان را نشان می‌دهیم و یقین داریم که در سایه این ولایت‌پذیری، کشور از تهدیدهای بسیار در امان می‌ماند.

اکثر بزرگان شهر اردبیل آرای خود را در حاشیه شهر به صندوق‌ها ریختند

اما فرماندار اردبیل و برخی از نمایندگان و مسئولان استانی و شهرستانی آرای خود را در مناطق حاشیه اردبیل به صندوق‌ها ریختند.

در حالی که بزرگان شهر، مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس آرای خود را به صندوق‌ها می‌ریختند عده‌ای از اهالی منطقه در اطراف آن‌ها جمع شده و از آن‌ها خواستند تا به رئیس جمهور منتخب با صراحت و شفافیت اعلام کنند که در حل مشکلات و معضلات مردم به ویژه معضلات اقتصادی و معیشتی از پا ننشینند.

حضور در اطراف شهر پررونق‌تر از مساجد و مدارس داخل شهر

اما حضور آحاد مردم در اطراف شهر اردبیل و برخی از مناطق روستایی و عشایری گرم و پررنگ‌تر از بسیاری از شعب اخذ رأی داخل شهر گزارش شده است در حالی که در مساجد پرترافیک شهر صف‌های طولانی را از حضور مردم شاهد هستیم اما از مناطق روستایی، عشایری و اطراف اردبیل و سایر شهرها خبر می‌رسد مردم با شور و حال خاص در انتخابات حضور پیدا کرده و بار دیگر تیری زهرآلود به قلب دشمن وارد کردند.

گرمای 32 درجه در اردبیل تنور انتخابات را گرم کرد

اما گرمای طاقت‌فرسای بهاری آن هم با شدت 32 درجه به رغم اعتدال هوا در روزهای گذشته مردم را از تب و تاب نینداخت و آن‌ها را مصمم کرد تا در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

این گرما که در نوع خود بی‌سابقه بوده نه تنها از شور و حال انتخاباتی نکاسته بلکه بیش از گذشته تنور انتخابات را گرم نگه داشته است.

وقوع زلزله 3.5 ریشتری و تعجب مردم اردبیل در اولین ساعات رأی‌گیری

اما زلزله 3.5 ریشتری صبح امروز اردبیل به رغم آن که تلفات و خساراتی را به دنبال نداشت، سبب شد تا صحنه انتخابات و صف‌بندی زودتر از موعد مقرر انجام شود به طوریکه زلزله بامداد امروز اردبیل که حوالی 6.30 دقیقه به وقوع پیوست بسیاری از ساکنان را بر آن داشت تا در همان لحظه آنان را برای خرید نان صبح جمعه به صف نان بفرستد سپس از ساعت 7.30 دقیقه صبح نیز مردم برای رأی دادن صف بستند که اغلب صحبت‌های رد و بدل شده در صف‌ها نیز علاوه بر انتخاب کاندیدای مورد نظر زلزله صبحگاهی امروز اردبیل بود.

انتهای پیام/62003/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول