اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

آرامش بر حوزه‌های رای‌گیری بستک حاکم است

فرماندار شهرستان بستک در بازدید از شعب اخذ رأی از حضور پرشور مردم بستک از ساعات اولیه رأی‌گیری خبر داد و گفت: شور و آرامش خاصی بر حوزه‌های رای‌گیری بستک حاکم است.

آرامش بر حوزه‌های رای‌گیری بستک حاکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده عصر امروز ضمن تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان بستک در پای صندوق‌های اخذ رأی، حضور باشکوه و گسترده ملت ایران در انتخابات را پشتوانه‌‌ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: حضور پرشور ملت از ساعات اولیه در پشت درهای حوزه‌های رای‌گیری، حاکی از عزم ملت برای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی است.

وی افزود: حضور آگاهانه مردم در ساعات اولیه رأی‌گیری در پای صندوق‌های اخذ رأی نشان از بصیرت و ولایت‌مداری بالای مردم دارد و غرور و افتخار ملی کشور را رقم می‌زند.

فرماندار شهرستان بستک افزود: شکوه حضور مردمی نه تنها دشمنان نظام را دچار بهت، حیرت و ترس کرده، بلکه عزم مسئولان را برای خدمت خالصانه به این مردم عزیز جزم تر می‌کند.

مشتاق‌زاده ادامه داد: مردم با بینش بالای سیاسی خود، تمامی توان خود را برای شکست حربه‌های دشمنان به کار گرفته و امروز مردم با هوشیاری و بصیرت کامل در برابر دشمنان این مرز و بوم و بدخواهان نظام ایستاده و با لبیک گویی به ندای مولا و مقتدای خود مقام معظم رهبری وفاداری خود را به نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه نشان دادند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بستک با اشاره به استقبال پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی، ضمن تأکید بر امانتداری از سوی مجریان انتخابات، گفت: مجریان و ناظران با توجه به معیار امانت‌ داری کامل از میان داوطلبان انتخاب شده و با قانون‌ مداری توأم با شفافیت مراحل انتخابات را پیگیری می‌کنند.

وی حضور مردم شهرستان بستک در پای صندوق‌های اخذ رأی را باشکوه خواند و افزود: مردم ولایت مدار شهرستان بستک با اشتیاق بسیار به پای صندوق‌های اخذ رأی آمده‌اند و مطمئن هستیم با حضور گسترده مردم تا پایان مهلت قانونی رأی گیری، شاهد انتخاباتی پرشور خواهیم بود.

مشتاق‌زاده تعداد کل داوطلبان شرکت کننده در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرستان را 542 نفر ذکر کرد و بیان داشت: از این تعداد 23 نفر برای شورای اسلامی شهر بستک، 20 نفر برای شورای اسلامی شهر جناح، 259 نفر برای شورای اسلامی بخش جناح و 240 نفر برای شورای اسلامی بخش مرکزی رقابت می‌کنند.

فرماندار شهرستان بستک ادامه داد: از مجموع داوطلبان شرکت کننده، 387 نفر در شهرستان بستک به شورا راه پیدا می‌کنند که 235 نفر به عنوان اعضای اصلی و 152 نفر به عنوان اعضای علی البدل شوراهای اسلامی انتخاب می‌شوند.

وی گفت: 75 شعبه، آرای مردم بستک را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و 70 شعبه، آرای مردم را در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی اخذ می‌کنند.

مشتاق‌زاده افزود: از 75 شعبه اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری 53 شعبه ثابت و 22 شعبه سیار و از 70 شعبه اخذ رأی در انتخابات شوراهای اسلامی 53 شعبه ثابت و 17 شعبه سیار است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بستک بیان داشت: هزار و 425 نفر در قالب دست‌اندرکاران انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی، بازرسی، نظارت، امنیتی و انتظامی در انتخابات 24 خرداد در شهرستان بستک مشارکت دارند.

گفتنی است فرماندار شهرستان بستک از ساعات اولیه رأی گیری از چندین شعبه بازدید و از نزدیک در جریان نحوه روند اخذ رأی و میزان مشارکت مردم در این شهرستان قرار گرفت.

انتهای پیام/88006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول