اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک مطرح کرد

همبستگی ملی ایرانیان در 24 خرداد به منصه ظهور می‌رسد /خلق حماسه در ‌بستک ‌‌

فرماندار بستک با بیان اینکه مردم این شهرستان در شرف خلق یک حماسه دیگر هستند گفت: از آنجایی که چشم دنیا به انتخابات ایران دوخته است، حضور پرشور نقش مهمی را در تقویت جایگاه نظام در عرصه بین‌المللی دارد.

همبستگی ملی ایرانیان در 24 خرداد به منصه ظهور می‌رسد /خلق حماسه در ‌بستک ‌‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک واقع در غرب مرکز هرمزگان، محمد مشتاق‌زاده امروز در آیین تجلیل از جانبازان شهرستان که با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین طباطبایی نسب مشاور شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد با تبریک ولادت حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز اظهار داشت: جانبازان افتخار آفرینان نظام و انقلاب هستد که بوی شهدا را می‌دهند و با اهدای سلامت خود از کیان و آرمان‌های نظامشان جانانه دفاع کردند.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: جوانان نسل امروز نیز با تأسی و تبعیت همه جانبه از سیره عملی و رفتاری حضرت امام حسین (ع) و شهدا نسبت به اجرای اصول و ارزش‌های دین مبین اسلام عزمی قاطعانه دارند و تا ایران اسلامی دارای این جوانان برومند و امت شهیدپرور است از گزند دشمنان کینه توز خویش در امان است.

فرماندار شهرستان بستک تأکید کرد: زندگی جانبازان سراسر درس عشق و ایثار است و مردم ایران اسلامی باید دین خود را به این عزیزان ادا کنند.

مشتاق‌زاده افزود: گرامیداشت این روز بزرگ نشانه‌ای از احترام عمیق ملت نسبت به جانبازانی است که با رشادت شجاعانه خود موهبت آزادی و امنیت را برای میهن اسلامی و مردم کشورشان به ارمغان آوردند.

فرماندار بستک حضور ملت ایران در انتخابات 24 خرداد را مهر تأیید دیگری بر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: ملت ایران به یاد شهدای اسلام و انقلاب اسلامی با انگشتانی که منقوش به رنگ آبی است در 24 خرداد خط بطلانی بر اهداف شوم دشمن خواهند کشید و به پیام خون شهدا لبیک خواهند گفت.

وی گفت: مردم بستک با حضور در انتخابات 24 خرداد بار دیگر به نظام جمهوری اسلامی، اندیشه‌های امام راحل و آرمان‌های مقام معظم رهبری آری خواهند گفت.

این مسئول، با دعوت از اقشار مختلف «مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی» به ویژه مردم شهرستان بستک جهت حضور و مشارکت پرشور در تحقق حماسه سیاسی انتخابات اظهار داشت: این انتخابات در شرایطی برگزار می‌شود که دنیا یک بار دیگر خلق حماسه‌ای عظیم را در این سرزمین به نظاره نشسته است و مردم هوشیار ایران اسلامی صحنه گردانان اصلی این رویداد تاریخی خواهند بود.

وی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم بزرگ ایران در ورود به صحنه انتخابات ضمن ایجاد وحدت و همبستگی ملی باعث ایجاد یأس و نا امیدی دشمنان در پیشبرد اهداف خصمانه خود علیه این انقلاب و نظام خواهند شد.

فرماندار شهرستان بستک ادامه داد: مردم با بصیرت و ولایتمدار این شهرستان ضمن هوشیاری و پایبندی به اهداف و آرمان‌های این انقلاب و در اجرای منویات مقام معظم رهبری در سالی که به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین شده است همگام با مردم ایران اسلامی با شرکت گسترده در پای صندوق‌های اخذ رأی به وظیفه دینی و اجتماعی خود عمل کرده و در خلق این حماسه سیاسی سهم بزرگی خواهند داشت و بار دیگر دشمنان و تفرقه افکنان را که قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند مایوس خواهند کرد.

مشتاق‌زاده در پایان سخنان خود بیان داشت: به حول قوه الهی و اتکال به نیروی لایزال حضرت احدیت ، مردم قهرمان ایران اسلامی، انتخابات 24 خرداد را به خلق حماسه عظیم سیاسی و ملی بدل کرده وآن را به عنوان نقطه طلایی و درخشانی در کارنامه افتخارات غرور آفرین ایران اسلامی و در خاطر مردم جهان به یادگار می‌گذارد و به عنوان لکه ننگی بر پیشانی مکار و حیله‌گر استکباری نظام سلطه حک خواهد کرد.

انتهای پیام/88006/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول