اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به اهمیت پیشگیری و رعایت مسائل بهداشتی

مشتاق‌زاده: جمع‌آوری صحیح زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی بستک ضروری است

فرماندار شهرستان بستک بر جمع‌آوری صحیح زباله، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و ساماندهی دامداری‌های شهرستان تأکید کرد.

مشتاق‌زاده: جمع‌آوری صحیح زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی بستک ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان گفت: نقش سلامت در جامعه از مهمترین مسائلی است که مسئولان بهداشت باید نگاه وسیعی به آن داشته باشند چراکه جامعه‌ای موفق است که افراد آن از سلامت جسمی و روحی کافی برخوردار باشند.

وی اشاعه فرهنگ سلامت در میان اقشار جامعه به‌ویژه جوانان را بسیار ضروری و تأثیرگذار دانست و افزود: حوزه بهداشت و درمان باید با ترویج فرهنگ سلامت از به‌وجود آمدن بسیاری از مشکلات جسمی و روحی که در جامعه کنونی رواج یافته، جلوگیری کنند.

فرماندار شهرستان بستک با اشاره به نقش آموزش و پیشگیری در حوزه سلامت تصریح کرد: رویکرد و راهبرد برنامه‌ها و سیاست‌های این حوزه باید مبتنی بر پیشگیری و آموزش باشد.

مشتاق‌زاده با بیان اینکه سلامت مواد غذایی از دغدغه‌های مردم محسوب می‌شود، تصریح کرد: توجه و اهمیت دادن به سلامت غذایی و پیشگیری از بیماری‌ها سبب رشد جسمی و عقلی انسان می‌شود و انسان سالم، رکن اساسی دستیابی به توسعه پایدار است.

رئیس شورای سلامت شهرستان بستک ادامه داد: امروزه سلامت غذایی در مباحث سیاسی ورود پیدا کرده و اگر بخواهند کشوری را زمین‌گیر و اقتصاد آن را فلج کنند با شایعه‌پراکنی و تشویش اذهان عمومی نسبت به عدم سلامت مواد غذایی و بروز بیماری‌های مسری، سلامت جامعه را تهدید می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری و رعایت مسائل بهداشتی اظهار داشت: باید نظارت و مراقبت بیشتری توسط دستگاه‌های متولی در ارتباط با کشتار یا ذبح دام‌ها، سلامت آب شرب روستاها، تأمین محصولات غذایی سالم در مراکز تولید و عرضه، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و کنترل بیماری‌های واگیردار انجام‌ شود.

فرماندار شهرستان بستک همچنین بر جمع‌آوری صحیح زباله، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و ساماندهی دامداری‌های شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام/88006/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول