اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حماسه تا انتخاب اصلح

شناسنامه دیار کریم‌خان زند ممهور به مهر حضور شد

با حضور پرشور مردمی، شناسنامه دیار کریم‌خان زند ممهور به مهر زرین حضور شد.

شناسنامه دیار کریم‌خان زند ممهور به مهر حضور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، دیار کریم‌خان زند امروز به مانند جای‌جای نقاط ایران اسلامی با حضور کوچک و بزرگ، زن و مرد و پیر و جوان در پای صندوق‌های رأی پیام ولایتمداری خود را به جهانیان عرضه کردند.

مردم از نخستین ساعات رأی‌گیری با حضور در شعب اخذ رأی به ندای رهبری لبیک گفتند و بار دیگر خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان کشیدند.

شناسنامه‌های ملایری‌ها ممهور به مهر زرین حضور شد و با انگشتان آبی‌رنگ خود، عزت ایران را ارتقا داده و ذلت دشمن را نشانه رفتند.

صفوف به هم فشرده انتخابات، عزت و صلابت ایران و ایرانی را یادآور ‌شد و عشق به وطن را.

فرماندار شهرستان ملایر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: مردم همیشه در صحنه شهرستان ملایر بار دیگر ولایتمداری و دشمن‌شناسی خود را به جهان نشان دادند.

مصطفی آزادبخت ادامه داد: شهرستان ملایر 210 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار و 478 صندوق برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.

وی گفت: بیش از 6 هزار نفر مسئولیت برگزاری انتخابات در شهرستان ملایر را برعهده دارند.

فرماندار ملایر تأکید کرد: خوشبختانه فضای برگزاری انتخابات در شهرستان بسیار بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

در ادامه با یکی از شهروندان ملایری در خصوص چرایی حضورش در پای صندوق‌های رأی پرس و جو کردیم، وی که خود را مهدی غلامی معرفی می‌کند، با اشاره به اینکه معلم است، می‌گوید: من به عنوان یک فرهنگی، علاوه بر اینکه خود را موظف به حضور در پای صندوق‌های رأی می‌دانم، شاگردان خود را نسبت به این مهم ترغیب و تشویق کرده‌ام.

وی تأکید کرد: رئیس جمهور آینده نیز باید مشکلات مردم را رفع و رجوع کند.

در ادامه با یک رأی‌اولی به گفت‌و‌گو نشستیم، فاطمه محمودی با اشاره به اینکه برای نخستین بار است در انتخابات شرکت می‌کند، ابراز داشت: از اینکه می‌خواهم سهمی در تعیین سرنوشت کشورم داشته باشم خوشحالم.

وی از رئیس جمهور آینده خواست تا فکری به حال گرانی و مشکل مسکن مردم کند.

یک خانم خانه‌دار در پاسخ به این سئوال که چرا با وجود خستگی در صف انتخابات منتظر است، بیان کرد: من با اعتقاد خود آمده‌ام که به خاطر رهبرم و کشورم رأی دهم.

وی با اشاره به اینکه خستگی مانع از حضورش نمی‌شود، گفت: شهدا هرگز در دفاع از ایران خسته نشدند، منتظر ماندن برای رأی دادن که سخت‌تر از کار شهدا نیست.

به هر حال امروز خیلی‌ها با دیدگاه‌ها و سلایق مختلفی در انتخابات حضور داشتند تا همه مهر تأییدی بر موجودیت نظام اسلامی و عزتش بزنند.

انتهای پیام/89002/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول