اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هوای گرم مانع خلق حماسه نشد

حضور حماسه‌ساز کویرنشینان فهرج در پای صندوق‌های رأی

هوای شهرستان فهرج امروز بسیار گرم و سوزان است، اما گرمی هوا مانع حضور مردم کویرنشین شهرستان فهرج در پای صندوق‌های اخذ رأی نشده است.

حضور حماسه‌ساز کویرنشینان فهرج در پای صندوق‌های رأی

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، امروز در 24 خرداد شور و شوق انتخاباتی مردم همیشه در صحنه فهرج برای خلق حماسه پرشکوه سیاسی به اوج خود رسیده است و قبل از آغاز رأی‌گیری صفوف مردم فهرج برای رأی دادن در جلوی حوزه‌ها تشکیل شد.

امروز روز غیرت و شکوه ایرانیان است، امروز همه آمدند که به استکبار و دشمنان این ملت نه بگویند و مردم همیشه در صحنه شهرستان فهرج با حضور منسجم و گسترده و پر شور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر زیباترین صحنه‌های تاریخ پرافتخار ایران اسلامی را در تجدید میثاق با شهدا و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب ترسیم کردند.

شعبه‌های اخذ رأی با ازدحام جمعیت برای رأی دادن روبه‌رو شده است و امروز همه که شرایط رأی دادن را داشتند، آمده‌اند که در حماسه بزرگ سیاسی نقش ایفا کنند.

هوای شهرستان فهرج امروز بسیار گرم و سوزان است، اما گرمی هوا مانع حضور مردم کویرنشین شهرستان فهرج در پای صندوق‌های اخذ رأی نشده است و حضور عشایر غیور در فهرج با لباس محلی جلوه خاصی به این حماسه بزرگ سیاسی در فهرج بخشیده است. 

در شهرستان فهرج 40 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که 34 شعبه اخذ رأی روستایی و شش شعبه اخذ رأی در مرکز شهر فهرج قرار دارد و و بالغ بر 200 ناظر و بازرس بر روند انتخابات در فهرج نظارت دارند.

انتهای پیام/80013/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول