اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی ـ 315

باقرزاده: امروز صندوق‌های رای خاکریز اول در برابر دشمن است

امام جمعه نور گفت: امروز صندوق‌های رای خاکریز اول در برابر دشمن است.

باقرزاده: امروز صندوق‌های رای خاکریز اول در برابر دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده صبح امروز در دیدار پایوران، سربازان و بسیجیان سپاه ناحیه نور بیان داشت: امروز پاسداری از انقلاب اسلامی، حضور آگاهانه و بابصیرت در پای صندوق‌های رای است.

وی تصریح کرد: وظیفه سنگین همه ما امروز پاسداری از انقلاب است و صندوق‌های رای خاکریز اول در برابر استکبار جهانی است.

امام جمعه نور ابراز داشت: شلمچه و اروند امروز پای صندوق‌های رای است، یک روز در اعزام سپاه محمد رسول الله (ص)باید دشمن را ناکام می‌کردیم و امروز در سپاه حماسه سیاسی در روز 24 خرداد باید دشمن را ناکام کنیم.

باقرزاده افزود: دشمن امروز منتظر نتیجه اقدامات خود علیه ایران است و می‌خواهد بداند که تحریم‌ها چقدر اثر گذاشته و درصد حضور چگونه است و ما به دشمن می‌گوییم، بی‌تردید همه پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: دشمن به نتیجه آن هم امیدوار است و اینجا بصیرت لازم است تا اصلح انتخاب و دشمن ناامید شود.

امام جمعه نور تصریح کرد: در هشت ساله منتهی به سال 84 (دوران اصلاحات) دشمنان امیدوار شدند تا در مسیر انقلاب انحراف و خلل ایجاد شود و مسیر انقلاب به سمتی که آنان دلشان می‌خواست سوق داده شود و این امر با برنامه‌ریزی بیرونی و غفلت برخی از درون در حال اتفاق بود و از طرفی اقدامات نسنجیده و نابخردانه در عقب‌نشینی دشمن را امیدوار کرد.

باقرزاده ابراز داشت: جریان اصولگرایی پس از مدتی غبار توانست اعتماد مردم را جلب کند و به میدان بیاید و فارغ از برخی اشتباهات در دولت، جریان اصولگرایی قطعا توانست گفتمان امام و انقلاب را احیا کند.

وی با اشاره به اینکه در این انتخابات قطعا دشمن هیچکدام از کاندیداها را با خود همراه نمی‌داند، ابراز داشت: گزینه‌ای که عقبه‌ای داشته باشد تا عقب‌نشینی داشته باشد و دشمن را امیدوار بکند، جریان اصلاحات است که امروز با همه توانمندی و ظرفیت اصلاح‌طلبان حاضر در فتنه 88، معتدل و... همه و همه عزمشان جزم شد تا جریان اصولگرایی پیروز نشود و تشدید تحریم‌ها از سوی دشمن در دو ساله اخیر هم در این راستا بود.

انتهای پیام/86023/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول