اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوزستان و خلق حماسه سیاسی/47

موسوی: حضور مردم پای صندوق‌های رای عزت و اقتدار نظام را افزایش می‌دهد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: حضور همه جانبه و با شکوه مردم پای صندوق‌های رای، تهدیدهای دشمنان را بی‌اثر می‌کند وعزت و اقتدار نظام اسلامی را در مجامع بین‌المللی افزایش می‌دهد.

موسوی: حضور مردم پای صندوق‌های رای عزت و اقتدار نظام را افزایش می‌دهد

سید خلف موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: دشمنان همچنان در تلاش هستند تا به استقلال کشور آسیب برسانند، لذا با کلی‌گویی و منفی بافی سعی در انحراف اذهان و به چالش کشیدن انتخابات دارند.

وی یکی از تاکتیک‌های روانی دشمن در انتخابات را حربه‌هایی همچون دموکراسی و آزادی برشمرد و گفت: در این خصوص بیش از پیش باید هوشیار بود و بصیرت خود را حفظ کرد، هر چند ملت فداکار و ولایت‌مدار کشورمان در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و شرکت در سرنوشت خویش ذره‌ای کوتاهی نکرده‌اند.

موسوی ادامه داد: حضور پرشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا موجب مصونیت نظام از دسیسه‌های دشمن و تعیین سرنوشت خود است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و نظام با ترفندهای مختلف فضای روانی را تشدید کرده‌اند تا از حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و پیروی از آرمان‌های شهدا بکاهند در صورتی که کور خوانده‌اند، چرا که در 24 خرداد به چشم خود تحقق حماسهٔ سیاسی مردم مسلمان کشورمان را خواهند دید.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: پیروزی در عرصه‌های مختلف را ضامن تداوم راه شهدای انقلاب و امام راحل برشمرد.

انتهای پیام/72011/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول