اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-218

روحانی: پای صندوق‌های رای بروید و به اصلح رای دهید

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه 24 خرداد روز سرنوشت است، گفت: اگر اعتدال، آشتی، صلح، تعامل سازنده با جهان، رونق اقتصادی و احیای اخلاق را می‌خواهید پای صندوق‌های آرا بروید و به اصلح رای دهید.

روحانی: پای صندوق‌های رای بروید و به اصلح رای دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن روحانی شامگاه یک‌شنبه در نشست انتخاباتی مسجد جامع ساری، اظهار داشت: مشارکت مردم فقط حضور در 24 خرداد نیست.

وی با بیان اینکه اگر کارها به مردم واگذار شود، شرایط این‌چنین نخواهد بود، یادآور شد: چرا سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی که به تصویب و ابلاغ رهبری رسیده در کشور عملی نشد.

روحانی ادامه داد: اگر این سیاست‌ها عملی می‌شد و کارها را به مردم واگذار می‌کردیم امروز شرایط دیگری داشتیم.

وی با اشاره به اینکه اگر شما را مایوس کنند و بگویند پاِی صندوق رای رفتن فایده ندارد و رئیس‌جمهور تعیین شده است، گفت: به این حرف‌ها توجه نکنید چراکه این‌ها وسوسه شیطانی است.

روحانی با بیان اینکه ما می‌توانیم در پای صندوق‌های رای، خودمان رئیس‌جمهور یازدهم را تعیین کنیم، ادامه داد: باید کاری کنیم که مردم در شرایط آینده، از محصولات کشاورزی این سرزمین استفاده کنند نه اینکه با مسیر توسعه واردات و حذف تعرفه‌ها، کشاورزی ایران را تعطیل کنیم و با واردات محصولات کشاورزی؛ صنعت کشاورزی دیگر کشورها از جمله شیلی، آرژانتین و فرانسه را توسعه دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید امور را به مردم واگذار کرد، گفت: در دولت تدبیر و امید در همه کارها با مردم مشورت می‌شود.

این نامزد انتخابات ریاست ‌جمهوری، خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید، خودرأیی و خودشیفتگی نداریم و در عرصه اجتماعی، زنان و مردان برابر خواهند بود.

وی با بیان اینکه زنان جامعه ما مانند مردان دارای حقوق اجتماعی هستند، ادامه داد: کسی به نام اسلام، حقوق زنان ما را تضییع نکند.

روحانی یادآور شد: من پشت پرده‌ دین و تقدس پنهان نخواهم شد.

وی با بیان اینکه اگر دولت مشکلی داشته باشد با مردم در میان می‌گذارم و اعلام می‌کنم که به مدیریت مردم نیاز دارم.

روحانی با اشاره به اینکه فکر نکنید فقط شما مظلوم واقع شدید، تصریح کرد: رهبری، دین و ایران هم مظلوم واقع شدند و در این همه مدت به خاطر بی‌تدبیری، به همه ظلم شد.

وی با بیان اینکه نیاز نداریم پشت پرده تقدس، خود را پنهان کنیم، یادآور شد: روابط سیاسی فعلی را نمی‌پسندم.

روحانی افزود: برای من قابل قبول نیست هر روز هر فرد ایرانی که به عمره می‌رود به خاطر کاهش هر روز قیمت ریال، در کنار یک عرب، خجالت بکشد.

وی خاطرنشان کرد: قدرت ملی پول کشور را در ظرف شش ماه به یک دوم و یک سوم کاهش دادید و باز هم با صدای بلند با مردم حرف می‌زنید.

روحانی با اشاره به اینکه نه تسلیم و نه تقابل، شایسته ما نیست، گفت: ما تعامل سازنده را به عنوان سیاست قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در چشم‌انداز 20 ساله، تعامل سازنده و موثر با جهان به عنوان سیاست مصوب، ابلاغ شده است، یادآور شد:‌ با تدبیر و منطق، می‌توانیم تحریم‌ها را کاهش دهیم.

روحانی با اشاره به اینکه 24 خرداد روز سرنوشت است، گفت: اگر اعتدال، آشتی، صلح، تعامل سازنده با جهان، رونق اقتصادی و احیای اخلاق را می‌خواهید پای صندوق‌های آرا بروید و به اصلح رای دهید.

وی با بیان اینکه من در دوران دفاع مقدس، در کنار رزمندگان بودم، ادامه داد:‌ اما دوست نداشتم در انتخابات از نام ایثارگران و شهدا استفاده کنم.

روحانی خاطرنشان کرد: از مردم مازندران که قرار بود در شهرها حضور یابم و به دیدار آنها بروم و این فرصت فراهم نشد، عذرخواهی می‌کنم.

   انتهای پیام/86007‌/ط40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول