اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل خبر داد

به‌کارگیری 700 خودرو در شعب و صندوق‌های اخذ رای آمل

معاون فرماندار آمل گفت: 700 دستگاه خودرو در شعب و صندوق‌های اخذ رای در شهرستان آمل به کارگیری می‌شوند.

به‌کارگیری 700 خودرو در شعب و صندوق‌های اخذ رای آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی فرمانداری آمل، سیدجعفر رسولی در جلسه ستاد پشتیبانی انتخابات این شهرستان با بیان اینکه دستگاه‌‌های اجرایی قبل از آغاز انتخابات به رفع خرابی‌ها و اشکالات موجود در سطح شهر بپردازند، اظهار داشت: با نظارت و توجه به این امر در روز انتخابات نباید با مشکلاتی چون قطعی برق، آب و گاز مواجه شویم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در تلاش نابودی نظام ما هستند، تصریح کرد: همزمان با فرا رسیدن یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری سعی در اختلال و فتنه علیه نظام ما هستند تا وحدت و یکپارچگی مردم را از بین ببرند.

رسولی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با ستاد با همکاری مردم در هر چه باشکوه‌تر این دوره از انتخابات تلاش مضاعفی داشته باشند تا فتنه‌های دشمنان نظام متلاشی شود.

معاون فرماندار آمل از هماهنگی 700 دستگاه خودرو در چهارمین دوره از انتخابات شوراها و یازدهمین دوره ریاست جمهوری از سوی ستاد انتخابات شهرستان آمل خبر داد.

وی با بیان اینکه خودروها به منظور توزیع صندوق‌های آرا در ستادها در نظر گرفته شده است، افزود: همچنین جهت حمل و نقل بازرسان، اعضای هیئت اجرایی و نظارت انتخابات، تدارکات اعضای صندوق، جابه‌جایی نیروی نظامی از سوی این خودروها انجام می‌شود.

رسولی بیان کرد: با این تعداد خودروها در این روز 384 صندوق انتخاب ریاست جمهوری و 384 صندوق اخذ رای شوراها جابه‌جا می‌شود.

انتهای‌پیام/86011/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول