اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی - 250

تنها راه تغییر سرنوشت را در صندوق‌های رای می‌بینیم

ستاد اصلاح‌طلبان حامی حسن روحانی در مازندران برای تقدیر از مردم برای حضور در سخنرانی این نامزد انتخابات، بیانیه صادر کرد.

تنها راه تغییر سرنوشت را در صندوق‌های رای می‌بینیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ستاد اصلاح‌طلبان حامی روحانی در مازندران، در پی حضور مردم در مراسم سخنرانی حسن روحانی در مسجد جامع ساری بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: مردم مازندران به ویژه شهروندان ساروی، حضور حماسی شما در مراسم استقبال از حسن روحانی در مسجد جامع مرکز استان که مقدمه‌ای خواهد بود بر خلق حماسه 24 خرداد، مایه مباهات و غرور بود.

در این بیانیه تاکید شد: حضوری که بیش از هر چیز از بغض انبار شده در طی سال‌های اخیر خبر می‌داد، سال‌هایی که در آن عزت ایران اسلامی بارها تا مرز تهدید رفته است و ملت اعتباری را که پس از پیروزی پرشکوه انقلاب با پرداخت هزینه‌های متعدد نظیر خون شهدا، به دست آورده در معرض خطر می‌دیدند.

ستاد اصلاح‌طلبان حامی روحانی در مازندران اعلام کرد: آنچه در عصر و شامگاه روز یکشنبه در ساری رقم خورده، نیازمند تعریفی جدید از شور و شعور، هوشیاری، آگاهی و ایمان بود، ایمانی که تزلزلی در عزم آن نیست و شعوری که تردیدی به آن راه نمی‌یابد.

این ستاد یادآور شد: آنچه خلق کرده‌اید مرزها را در نوردیده و امید ها بارور کرده و روحی تازه در کالبد روزگارمان دمیده است.

در این بیانیه تاکید شد: بر خود لازم می‌دانیم به پاس ادب، مراتب سپاس و تشکر خود را از تمامی کسانی که آمدند و ساعت‌ها منتظر ماندند و آنها که به هر دلیلی از آمدن بازماندند اما قلبشان در کنار ما بود اعلام داریم.

ستاد اصلاح‌طلبان حامی روحانی در مازندران تاکید کرد: بی‌تردید رسالتی که این روزها روی شانه‌های ما سنگینی می‌کند نیازمند به هدف رسیدن است.

در این بیانیه تصریح شد: ما مثل همیشه همچون سربازی وفادار به آرمان‌های انقلاب برای ایفای نقش سرنوشت‌ساز در تغییر وضع موجود، فقط صندوق‌های رای را راهی برای نیل به مطالباتمان قلمداد می‌کنیم و به همین منظور روز جمعه همنوا خواهیم شد، نوایی به رنگ امید.

این امید تنها با تداوم حضورمان زنده می‌ماند.

ستاد اصلاح‌طلبان حامی حسن روحانی _ مازندران».

انتهای پیام/86007/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول