اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل ازدحام زوار ایرانی

مرزهای خوزستان در انتخابات گشوده شد

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان گفت: به دلیل ازدحام زوار ایرانی در عراق مرزهای خوزستان در ایام انتخابات باز است.

مرزهای خوزستان در انتخابات گشوده شد

سیدیعقوب طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد:  با توجه به ولادت ائمه معصومین (ع) و ازدحام زوار ایرانی در عراق این روزها مرزهای خوزستان نیز گشوده شد.

وی افزود: پیش از این قرار بود که مرزهای خوزستان به دلیل انتخابات و ایجاد امنیت در این زمینه و همچنین جلوگیری از اشرار و مخلان نظم و امنیت انتخابات به مدت سه روز بسته باشد امام چون 24 خرداد مصادف با  ولادت ائمه معصومین ‌(ع) است و زوار ایرانی بسیاری در عراق حضور دارند با هماهنگی‌های صورت گرفته مرزهای خوزستان دیگر بسته نخواهد بود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان در پایان عنوان کرد: مرزبانی خوزستان در ایام انتخابات ایجاد امنیت در مرزها را بر عهده دارد و این مهم را به خوبی کنترل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، 21 خردادماه سال جاری از سوی مرزبانی خوزستان اعلام شد که به دلیل برقراری امنیت مضاعف در انتخابات مرزهای خوزستان به مدت سه روز بسته می‌شود که به دلیل مصادف شدن 24 خرداد و روز انتخابات با ولادت ائمه معصومین (ع) و همچنین ازدحام زوار ایرانی در مرزهای عراق تصمیم بر آن شد که مرزها در این ایام گشوده شود.

انتهای پیام/ 72001/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول