اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان:

تمام توان خود را برای ایجاد امنیت در انتخابات به‌کار بسته‌ایم

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی خوزستان با تمام توان برای برقراری امنیت ۲۴ خرداد آماده است.

تمام توان خود را برای ایجاد امنیت در انتخابات به‌کار بسته‌ایم

سید رحمان موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: امروز اصلی‌ترین موضوع در کشور ما انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا است و در این برهه حساس نیروی انتظامی، مرزبانی، سپاه و بسیج آماده خدمت رسانی برای تامین امنیت کشور هستند.

وی ادامه داد: با توجه به هوشیاری مردم فهیم خوزستان و توجه آنان به رهنمودهای مقام معظم رهبری فردا امنیت بسیار خوب و مطلوبی در سطح استان داریم.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان به تلاش رسانه‌های بیگانه برای اخلال در انتخابات اشاره کرد و اذعان داشت: ملت ایران بدون کوچک‌ترین تاثیر پذیری از رسانه‌های بیگانه و عدم توجه به القائات پوچ و خارج از منطق آن‌ها به امید خدا حضور گسترده‌ای را در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

وی افزود: نیروی انتظامی در روز انتخابات نیروهای باتجربه و دارای توان بالای رزمی را برای تامین امنیت صندوق‌های رای در همه نقطه‌های استان در نظر گرفته است تا مردم بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

موسوی با بیان اینکه نیروهای امنیتی و انتظامی همیشه هوشیار و بیدار هستند تصریح کرد: مهم‌ترین پشتوانه خوزستان، مردم آن هستند که با حمایت‌های خود به نیروی انتظامی کمک می‌کنند تا یک روز آرام را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه با تمام توان برای فردا آماده هستیم گفت: تدابیری اتخاذ شده است که پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی که تامین امنیت فردا را بر عهده دارند در کمال آسایش و در کنار انجام ماموریت خود به حکم شرعی و قانونی خود که رای دادن است نیز عمل کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: از مردم فهیم و دلسوز خوزستان دعوت می‌کنیم که فردا با حضور خود مشت محکمی به دهان دشمنان بزنند و یک حماسه سیاسی را همچون دوره‌های گذشته به وجود آورند.

انتهای پیام/72011/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول