اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تامین امنیت انتخاباتی 3 هزار صندوق رای در استان اصفهان

عبدالرضا آقاخانی: امنیت انتخابات در استان اصفهان با 13 هزار نیرو تامین می‌شود

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به مشارکت 73 درصدی مردم استان اصفهان گفت: تامین امنیت انتخاباتی 3 هزار صندوق رای در استان اصفهان توسط 13 هزار نیرو در استان اصفهان تامین می‌شود.

عبدالرضا آقاخانی: امنیت انتخابات در استان اصفهان با 13 هزار نیرو تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالرضا آقاخانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته نشاط انتخاباتی و نیز وحدت و صمیمیت انتخاباتی در بین مردم دیده می‌شود، اظهار کرد: این انتخابات عظیم‌‌ترین انتخابات و حماسه سیاسی از سوی رهبر معظم انقلاب نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به نظرسنجی میزان مشارکت مردمی در اصفهان افزود: در مجموع طبق نظرسنجی‌های نیروی انتظامی 73 درصد مردم استان پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کسی که کاندیدا شده و کسی که رای می‌دهد هر دو دغدغه دینی دارند، تصریح کرد: امسال شاهد تعهد مردم نسبت به حضور پای صندوق‌های رای هستیم.

وی ادامه داد: پیش از انتخابات و نیز در حین انتخابات مشکل خاص امنیتی نداشتیم و این در حالی است که انتظار داریم پس از انتخابات هم مشکل خاصی نداشته باشیم.

آقاخانی گفت: نیروی انتظامی هم مسئولیت بهترین فضای امنیتی و سلامت فیزیکی محل انتخابات را برعهده دارد و 3 هزار شعبه اخذ رای را محافظت می‌کند.

وی همچنین اضافه کرد: با ستادهای کاندیداها همکاری لازم را انجام داده‌ و کوچکترین دغدغه و مشکل امنیتی در انتخابات استان اصفهان تا این لحظه گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: نیروی انتظامی نیز با شعار حماسه سیاسی وارد شده است و نیز 13 هزار نیرو در بخش امنیت انتخاباتی در سطح استان به کار گرفته می‌شود.

*اردیبهشت‌ماه روز سیاه سارقان، خواب از چشم سارقان کابل‌های برق پرید

وی در ادامه صحبت‌های خود به جرائم اردیبهشت ماه جاری اشاره کرد  و گفت: بیش از 60 باند سارقان حرفه‌ای شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

آقاخانی با تاکید اینکه نیروی انتظامی خواب را از چشمان سارقان گرفت، افزود: دستگیری تعداد 60 تن از سارقان شبکه‌ برق و نیز پنج باند از سارقان شبکه‌های برق توسط نیروی انتظامی صورت گرفته است.

وی همچنین از افزایش 12 درصدی سرقت کیف‌قاپی در اردیبهشت ماه جاری نسبت به فروردین ماه جاری خبر داد و اظهار کرد: طرح‌های عملیاتی، طرح‌های پی درپی سارقان، دستگیری معتادان در استان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کشف مواد مخدر 82 درصد افزایش داشته است، افزود: نسبت به ماه قبل سه تن کشفیات مواد مخدر در این ماه داشته‌ایم.

وی با اشاره به بخش ارتباطات مردمی گفت: تعداد شش هزار و 969 فقره تماس مردمی با سامانه 197 گرفته شده است که حدود 300 موضوع پیشنهادی از سوی مردم ثبت شده است.

آقاخانی گفت: 3 هزار و 179 مورد مشاوره مردمی، خدماتی، مددکاری، قضایی و حقوقی داشته‌ و نیز 307 مورد مشاوره چهره‌به‌چهره در دانشگاه‌ها، مصاحبه، محافل مردمی داشته‌ایم.

وی در مورد سوخت قاچاق گفت: 116 هزار لیتر سوخت قاچاق داشته‌ایم و نیز 16 درصد افزایش کشفیات سوخت داشته‌ایم.

*افزایش 14 درصدی کیف‌قاپی در اردیبهشت‌ماه جاری نسبت به فروردین ماه

فرمانده انتظامی استان اصفهان از افزایش 14 درصدی دستگیری سارقان در اردیبهشت ماه جاری خبر داد و افزود: در بخش راهنمایی و رانندگی 40 درصد افزایش برخورد با افرادی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند، انجام شده است.

وی همچنین از افزایش 2 درصدی برخورد با شیشه دودی خودروها خبر داد و گفت: افزایش 34 درصدی برخورد با افراد فاقد کلاه ایمنی، افزایش 149 درصدی برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های متخلف در ماه گذشته داشته‌ایم.

آقاخانی در مورد فوریت‌های 110 تصریح کرد: 76 هزار و 714 تماس با سامانه 110 گرفته شده است که 60 هزار مورد آن عملیاتی بوده است که 85 درصد این عملیات‌ها توسط نیروهای پلیس زیر 10 دقیقه حضور،6 درصد بین 10 تا 15 دقیقه و 9 درصد بالای 15 دقیقه گزارش شده است.

انتهای پیام/63012/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول