اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی هرمزگان عنوان کرد

تامین امنیت انتخابات با 4200 مامور انتظامی در سراسر هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تامین امنیت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط 4200 مامور انتظامی خبر داد.

تامین امنیت انتخابات با 4200 مامور انتظامی در سراسر هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رضا محمدی یگانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر این یک‌هزار و 850 نفر از نیروهای بسیجی نیز در این امر مهم با پلیس هرمزگان همکاری دارند.

وی تصریح کرد: پرسنل انتظامی استان علاوه بر تامین امنیت جامع انتخابات امنیت کل استان را نیز در این ایام به طور ویژه در دستور کار دارند.

به گفته فرمانده انتظامی استان هرمزگان خوشبختانه تاکنون هیچ اقدامی که بحث امنیت انتخابات را به چالش بکشد، گزارش نشده و سراسر استان در امنیت کامل آماده خلق حماسه سیاسی است.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات شاهد حرکت کاندیداها در چارچوب قانون هستیم و هواداران نیز جلوه زیبایی از پایبندی به قانون را از خود نشان داده‌اند.

یگانه با اشاره به شرایط خاص استان به لحاظ برخورداری از 14 جزیره و همچنین مناطق صعب‌العبور شرق استان بیان داشت: پلیس هرمزگان همه اقدامات لازم را برای تامین امنیت حداکثری انتخابات در سراسر استان تدارک دیده است و نیروهای آن در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به ایجاد بستر مناسب شاهد حضور حماسی مردم در این دوره از انتخابات برای خلق حماسه سیاسی باشیم.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول