اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مسجد سلیمان در گفتگو با فارس:

امنیت و سلامت در برگزاری انتخابات اولویت اول است

فرماندار مسجد سلیمان گفت: بعد از خلق حماسه سیاسی در روز انتخابات، امنیت و سلامت انتخابات مهم است.

امنیت و سلامت در برگزاری انتخابات اولویت اول است

عبدالله ایزد پناه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مردم شریف خوزستان و مسجد سلیمان با حضور یکپارچه پای صندوق‌های رای حماسه سیاسی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه حضور با شکوه در انتخابات یاس و نا‌امیدی دشمنان را به دنبال دارد اذعان داشت: در بین مردم مسجد سلیمان شور و نشاط زیادی برای برگزاری انتخابات وجود دارد و مطمئن هستم که مردم باشکوه‌ترین انتخابات را رقم خواهند زد ومیزان مشارکت مردم مسجد سلیمان در خلق حماسه سیاسی بیش از 80 درصد است.

فرماندار مسجد سلیمان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در روز 24 خرداد فراهم است گفت: در شهرستان مسجد سلیمان 100 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است که در این شعب 183 صندوق آرای مردم را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد کاندیداهای مسجد سلیمان 80نفر است تصریح کرد: از این تعداد کاندیدا‌ها، 11نفر برای شورای شهر مسجد سلیمان با آرای مردم شهید پرور این شهر انتخاب می‌شوند.

ایزد پناه اضافه کرد: در این شهرستان تاکنون هیچگونه تخلف انتخاباتی که باعث نگرانی شود گزارش نشده است و امیدوار هستیم در روز جمعه مردم با آرامش پای صندوق‌های رای حاضر شوند و به کاندید مورد نظر خور رای دهند.

ایزد پناه خاطرنشان کرد: خلق حماسه سیاسی مهم است اما در کنار آن امنیت و سلامت انتخابات نیز مهم است که با کمک مردم و مسئولان این امر محقق شدنی است.

انتهای پیام/72011/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول