اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

شور انتخاباتی در مناطق زلزله‌زده شنبه

فرماندار دشتی گفت: شور انتخاباتی در منطقه زلزله‌زده شنبه حاکم است و مردم این مناطق بیش از گذشته احساس مسئولیت می‌کنند.

شور انتخاباتی در مناطق زلزله‌زده شنبه

سیدعلی هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی، گفت: مردم زلزله‌زده شهر شنبه و روستاهای تابع آماده حماسه سیاسی همچون سراسر کشور هستند.

فرماندار دشتی افزود: در زمینه برگزاری انتخابات در مناطق زلزله‌زده شهرستان، نشستی با هیئت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی بخش شنبه و طسوج و بخش کاکی به طور مشترک در شهر شنبه داشتیم.

هاشمی اضافه کرد: با توجه به اینکه هیئت اجرایی دارای تجربیات در برگزاری انتخابات هستند، در این دوره نیز با برگزاری دوره‌های آموزشی آمادگی کامل، مطلوب و شایسته برای برگزاری انتخابات شکوهمند همراه با حماسه بزرگ را دارند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در بخش شنبه با وجود اینکه مردم در وقوع زلزله در شهرستان دشتی مردم عزیزان خود را از دست دادند و حتی چندین زخمی و مجروح داشتند باز به لطف الهی و عنایت امام زمان (عج) نشاط اجتماعی و نشاط کاری در بین اهالی منطقه زلزله‌زده وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دشتی یادآور شد: شور انتخاباتی در منطقه زلزله‌زده شنبه حاکم است و این آمادگی در مردم منطقه زلزله‌زده احساس می‌شد که من می‌توانم با جرات اعلام کنم که قطعا و حتما مردم مناطق زلزله‌زده نسبت به گذشته بیش از پیش احساس مسئولیت می‌کنند.

هاشمی گفت: مردم شنبه همچون دیگر امت اسلامی ایران به ندای امام خامنه‌ای لبیک خواهند گفت و دشمنان را مایوس و ناامید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه 12 صندوق اخذ رای در شنبه وجود دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش‌ها و کارهای صورت گرفته تمام مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، حداکثری، با نشاط، قانونمند و پرشور در شهرستان دشتی فراهم شده است.

وی ادامه داد: مردم دشتی نیز در سال‌های گذشته بارها ثابت کرده‌اند که در لبیک گفتن به فرمان ولی امر خود پیشگام بوده و با توجه به فضای شاداب و با نشاط فعلی در دشتی به طور قطع مردم ولایتمدار، با بصیرت، عالم پرور و متعهد این شهرستان امروز حماسه‌ای بزرگی را همزمان با سراسر کشور خلق خواهند کرد.

مردم دشتی آماده لبیک به ولایت فقیه هستند

هاشمی تصریح کرد: مردم دشتی ضمن آماده لبیک به ولایت فقیه همواره برای تحقق آرمان‌های امام و شهدا و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی  پیشگام بوده‌اند و امروز نیز برای حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت در تعیین سرنوشت خویش آماده شده‌اند.

وی افزود: حضور در انتخابات به معنی تجدید میثاق با ولایت فقیه است و با توجه به فرمان صریح مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا این مردم آماده لبیک گفتن به ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای هستند.

انتهای پیام/66001/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول