اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع علمای سمنان:

تمام دنیا در حال رصد کردن انتخابات ایران است

دبیر مجمع علمای سمنان گفت: تمام دنیا در حال رصد کردن انتخابات ایران است.

تمام دنیا در حال رصد کردن انتخابات ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‏الاسلام و‏المسلمین حسین‏علی قدرتی در جلسه هماهنگی نظام تربیتی صالحین که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جانشین فرماندهی و ائمه جماعات مساجد، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در یک مقطع بسیار حساس و تاریخی انقلاب اسلامی هستیم که به فرموده مقام معظم رهبری در حال حاضر در یک پیچ تاریخی قرار گرفته‏ایم که باید با تدبیر و بصیرت از این گردنه عبور کرد تا دچار چالش نشویم.

وی افزود: امام خمینی (ره) معتقد بودند که این انقلاب را یک دست الهی هدایت می‏کرده و در این برهه حساس تاریخی که کشور ما قرار گرفته است، یقیناً این بار هم از این هدایت نیز برخوردار خواهیم شد و این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج) خواهد رسید، اما برای این تحقق این امر باید هزینه‏های گزافی پرداخت کرد.

سرمربی طرح طیبه صالحین شهرستان سمنان بیان کرد: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده‏اند که دیگر با حمایت از مخالفین نمی‏توانند علیه جمهوری اسلامی ایران برخیزند؛ زیرا در حماس، سوریه پیروز میدان ایران است و در حال حاضر به دنبال مذاکره هستند و این عزت را مدیون وجود امام راحل(ره)، خون شهدا و ارزش‏های‏مان هستیم.

قدرتی تهاجم دشمنان در دو بخش فرهنگی و اقتصادی بسیار جدی دانست و گفت: در بخش اقتصادی معتقد بودند که اگر این تحریم‏ها را بر روی دولت روس‏ انجام داده بودیم؛ الان آنها شکست خورده بودند، اما ملت ما با ایستادگی و تدبیر مسئولان و همچنین استفاده از اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده‏اند، می‏توانند این بار هم دشمنان را مأیوس کنند.

وی افزود: در بخش فرهنگی خطر بسیار جدی است، دشمنان با صبر و حوصله تمام در حال شکار جوانان این مملکت هستند؛ وظیفه ما این است که برای جذب جوانان‏مان به سمت مساجد و بسیج صبر و حوصله کرد و با خوش‏خلقی و آرامش آنها را از این خطرات حفظ کرد و بهترین مکان برای حل این معضل داخل پایگاه‏های مساجد است.

استاد حوزه علمیه سمنان ادامه داد: باید مساجد طوری طرح‏ریزی شود که موجب جذب و رغبت به حضور جوانان و نوجوانان به داخل مساجد شود و با قرار گرفتن در آن محل احساس آرامش کنند.

قدرتی بیان کرد: امام جماعت مسجد حکم مدیر مسجد داشته و باید برای جذب جوانان، ایجاد هماهنگی بین بسیج و هیئت امنا تلاش کنند و به عنوان پدر مسجد باید در این جنگ نرمی که در حال رخ دادن است، تدبیری بیاندیشد.

دبیر مجمع علمای سمنان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مأموریت‏های امام جماعت در مسجد اصلاح سبک زندگی است، باید در مساجد راه و روش صحیح سبک زندگی آموزش داده و ترویج شود و سبک زندگی باید به سمت اسلامی سوق پیدا کند.

قدرتی به طرح شجره طیبه صالحین اشاره کرد و گفت: این طرح در مساجد باید به خوبی اجرا شود و به آن اهمیت داده شود، زیرا جزو بهترین طرح‏هایی است که نائب امام زمان(عج) نیز  آن را تأیید و به اجرای صحیح آن تأکید داشته‏اند و با اجرای صحیح این طرح بزرگترین تشکل در دنیا اتفاق خواهد افتاد.

قدرتی تصریح کرد: هدف اصلی این طرح رشد معرفتی، عقیدتی، بصیرتی و تربیتی است و این طرح باید با شور و نشاط  برگزار شود، زیرا این طرح یک طرح اسلامی و قرآنی است و با اجرای این طرح و همه‏گیر شدن آن دیگر نباید نگران فتنه‏ها و دسیسه‏های دشمنان بود.

وی در بحث انتخابات بیان داشت: وضعیت انتخابات یک آزمایش بسیار بزرگی است که در انتظار ما است.

دبیر مجمع علمای سمنان ادامه داد: امروز کشور ایران بسیار مهم شده است و تمام دنیا در حال رصد کردن انتخابات ایران است و در حال حاضر آمریکا از صحبت‏های مقام معظم رهبری وحشت دارد و با تمام قدرت در حال خراب کردن وجه ایران در دنیا است.

قدرتی گفت: دشمنان با بیان خبرهای دروغین و ناامن جلوه دادن ایران قصد دارد از حضور ملت در پای صندوق‏های رأی خودداری کند، البته دشمنان باید بدانند ملت ایران همیشه در همه صحنه‏ها حضور فعال داشته و این بار هم با حضور حداکثری خود این دسیسه و حربه را نیز خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/2249/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول