اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-320

حماسه سیاسی مردم پشتوانه معنوی نظام اسلامی است

رئیس آموزش و پرورش آمل گفت: حماسه مردم در پای صندق‌های رای را پشتوانه معنوی نظام اسلامی بیان کرد.

حماسه سیاسی مردم پشتوانه معنوی نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اکبر لطفی عصر امروز در جمع فرهنگیان این شهرستان با بیان اینکه عصبانیت غرب از ایران اسلامی و مردم بیانگر درست بودن حرکت انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: هدف دشمن در تمامی فشارها و تحریم‌ها دلسرد کردن مردم از انقلاب، رهبری و اصل ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه حضور پر شور مردم در انتخابات، تائید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پشتیبان معنوی بسیار قوی برای کشور است، تصریح کرد: رهبری مقام معظم رهبری نعمت بزرگ الهی بعد از ارتحال حضرت امام راحل است که پشتوانه مردمی دارند.

لطفی با تاکید بر اینکه 24 خرداد روزی مهم و سرنوشت سازی برای مردم ایران اسلامی است، افزود: فتنه 88 کینه بدخواهان انقلاب اسلامی را نشان داد اما ملت بزرگ ایران اسلامی این بار با حضوری گسترده‌تر حماسه سیاسی دیگری را خلق خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه استکبار جهانی از قدرت‌ سازمان‌های بین‌المللی استفاده ابزاری می‌کند، بیان داشت: تا سال‌های قبل در عربستان زنان حق رای دادن نداشتند اما هیچ نهاد بین‌المللی برای عدم رعایت حقوق بشر در این کشورها بیانیه صادر نکرده است.

این مسئول تاکید داشت: به برکت انقلاب اسلامی زن در جمهوری اسلامی ایران با رعایت شئونات اسلامی در تمامی عرصه‌ها حضور فعال دارد.

رئیس آموزش و پرورش آمل انتخابات را حق تعیین سرنوشت برای ملت دانست و گفت: دشمنان از بیداری و هوشیاری و بصیرت مردم ایران عزیز در هراس هستند، حضور پرشور در پای صندوق‌های رای اوج آگاهی و بیداری ملت ایران است.

 انتهای ‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول