اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ استاندار گلستان در بزرگداشت سردار اسماعیلی

حضور حداکثری مصداق عینی پشتوانه نظام است

استاندار گلستان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مصداق عینی پشتوانه مردمی نظام است و همچنین ایران اسلامی در دالان موفقیت، امید، نشاط و طراوت قرار دارد.

حضور حداکثری مصداق عینی پشتوانه نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، جواد قناعت صبح امروز در مراسم هفدهمین سالگرد ارتحال سردار محمد اسماعیلی در حسینیه 14 معصوم این شهرستان با توجه به تحریم‌های جدی دشمن کشورمان را پرنشاط و پرتحرک دانست و گفت: موفقیت فراوان ایران اسلامی در حوزه‌های علمی، نظامی، پزشکی، سلول‌های بنیادی، داروهای نوترکیب و عمرانی بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: با توجه به بیانات رهبر انقلاب و منویات معظم‌له در کشور بحران نداریم، از اول انقلاب تاکنون هر گام ملت ایران بشارت‌دهنده گام بعدی بوده و هرگز ملت ایران دچار بن‌بست نشد.

نماینده عالی دولت در استان گلستان با تاکید بر اینکه هم‌اکنون شاهدان تئوری لیبرال دموکراسی غرب به بن‌بست رسیده است، اظهار داشت: سیستم مدیریتی اقتصادی اروپا نیز به بن‌بست خورده و تنها منجی دنیا و ایجادکننده رفاه، سعادت دنیوی و اخروی ملت‌ها اسلام ناب محمدی و گفتمان اهل بیت است.

قناعت یادآور شد: اگر چه دشمنان غربی و استکباری به هیچ وجه نمی‌خواهند ملت ایران یک روز در خوشی به سر ببرد ولی متاسفانه در داخل نیز عده‌ای با آهنگ آنها همنوا می‌شوند و به فکر افکار شوم خود هستند.

 عده‌ای در داخل کشور دم از خط امام می‌زنند ولی با اصول امام همراه نیستند

وی افزود: عده‌ای دیگر نیز در داخل کشور دم از خط امام می‌زنند ولی با اصول امام همراه نیستند، مسیر، حرف‌ها و مواضع‌شان منطبق با منطق امام نیست و با گفتمان غربی خود گفتمان اهل بیت را فراموش کرده‌اند.

این مسئول با اعلام اینکه برخلاف برخی نظرها کشورمان هم‌اکنون در دالان ناامیدی نیست، گفت: ایران اسلامی در دالان موفقیت، امید، نشاط و طراوت قرار دارد.

قناعت با اشاره به اینکه انتخابات پیش‌روی ملت ایران اهمیت مضاعفی در تمام دنیا دارد و همه نگاه‌ها به این سمت و سو است، اذعان داشت: اتاق فکرهای دنیا از مدت‌ها قبل علیه ایران فعال شده است.

 اقدام شجاعانه شورای نگهبان جمهوری اسلامی را از خطر بزرگی نجات داد

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: دشمنان تا قبل از 17 اردیبهشت امسال که زمان آغاز ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری بوده شدیدا دست به تخریب زدند، در مدت زمان ثبت‌نام سکوت اختیار کرده ولی بعد احراز صلاحیت‌ها وقتی آمریکا و استکبار جهانی دید افراد مدنظرشان با دستتان انقلابی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند بار دیگر تخریب علیه ایران و این شورا را در دستور کار قرار دادند.

وی با تاکید اینکه وزیر امور خارجه آمریکا بعد اعلام احراز صلاحیت‌ها حرکت انقلابی و شجاعانه شورای نگهبان را رد و محکوم کرد، یادآور شد: باید کار بسیار بزرگ شورای نگهبان را که انقلابی و شجاعانه بود شبانه‌روز تحسین کنیم، این حرکت مطمئنا در تاریخ ثبت خواهد شد زیرا جمهوری اسلامی را از خطر بسیار بزرگی نجات دادند.

 یکی از مهم‌ترین اسرار شکست‌ناپذیری انقلاب پشتوانه‌های مردمی است

قناعت از مهمترین اسرار شکست‌ناپذیری انقلاب را پشتوانه‌های مردمی دانست و یادآور شد: انتخاب اصلح علاوه بر حضور گسترده و حماسی مردم پای صندوق‌های رأی از مهمترین وظایف ما است زیرا همه ما مسئولیم، این نظام ریشه در لایه‌های مردم دارد و آزادی، امنیت و اقتدار ما از آن خون شهدا است.

استاندار گلستان با ابراز اینکه مردم در طول 34 سال عمر انقلاب همیشه نقش‌آفرینی کردند و در صحنه بودند، عنوان کرد: باید همیشه پشتوانه مردمی انقلاب حفظ شود و مصداق عینی آن حضور پرشور و پرطراوت پای صندوق‌های رأی است.

وی با اعلام اینکه هر چه حضور ما در انتخابات پرشورتر باشد حرکت و کارشکنی گروه 1+5 کندتر و زبان و سخنان نماینده ایران اسلامی در مذاکرات آینده کشورمان نافذتر و تیزتر خواهد بود، اضافه کرد: مردم ما دارای بصیرت و آگاه هستند و همیشه شرایط زمان را درک می‌کنند.

قناعت در بیان ویژگی‌های انتخاب اصلح متذکر شد: وقتی نامزدهای ریاست جمهوری از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند حقوقی دارند و باید برنامه‌هایشان ارایه شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در اشاره به ویژگی افراد اصلح تصریح کرد: معظم‌له فرمودند که در انتخابات هیچ فرد خاصی را مدنظر ندارند و ما نیز باید بر اساس ویژگی‌هایی که ایشان در توصیف دینداری، عدالت و تقوای رئیس جمهور یک کشور اسلامی فرمودند عمل کنیم.

انتهای پیام/86012/ی40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول