اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب:

180 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در میاندوآب هستند

فرماندار میاندوآب گفت: 180 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان میاندوآب هستند.

180 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در میاندوآب هستند

حمید جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 180 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان میاندوآب هستند که فردا برای خلق حماسه ای پرشور به صحنه خواهند آمد.

وی با اعلام اینکه 196 صندوق ثابت و سیار شهری و روستایی در شهرستان میاندوآب برای انتخابات فردا در نظر گرفته شده است، از آمادگی کامل تمام عوامل اجرایی این شهرستان برای برگزاری انتخابات کامل و پرشور، با ضریب امنیتی بالا خبر داد.

جلالی تصریح کرد: از این تعداد شعبه، 158 شعبه ثابت و 38 شعبه سیار هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای انتخابات فردا 62 شعبه شهری و 134 شعبه روستایی در نظر گرفته شده است.

جلالی خاطرنشان کرد: حدود 100 نفر برای شوراهای شهر میاندوآب ثبت نام کرده بودند که با توجه به انصراف برخی از افراد، در نهایت صلاحیت 88 نفر مورد تائید قرار گرفت که این افراد نیز تا آخرین دقایق قانونی تبلیغات، با نصب پوسترهای تبلیغاتی و ارائه برنامه‌های خود با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

وی با اعلام این خبر که تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در انتخابات روز 24 خرداد ماه در شهرستان میاندوآب، حدود 180 هزار نفر هستند، تاکید کرد: تعداد عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و نیروی انتظامی روز انتخابات در شهرستان میاندوآب، بالغ بر 2 هزار و 450 نفر هستند که با ارائه آموزش‌های لازم به این افراد، آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات بی‌نقص را در شهرستان میاندوآب کسب کرده‌اند.

جلالی با بیان این مطلب تصریح کرد: شهرستان میاندوآب از ماه‌ها قبل خود را برای برگزاری این انتخابات آماده کرده است و به لحاظ امکانات و یا عوامل اجرایی در آمادگی کامل قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات فردا، اظهار داشت: هر رایی که داخل صندوق‌های رای می‌رود نشان از غیرت ملی و تعصب به خاک پاک میهن است و قطعا موجب هراس و وحشت دشمنان ایران خواهد شد.

انتهای پیام/61009/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول