اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

وظیفه هر ایرانی حضور در پای صندوق‌های رأی است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز وظیفه هر ایرانی را حضور در پای صندوق‌های رأی و تشویق دیگران به شرکت در انتخابات دانست.

وظیفه هر ایرانی حضور در پای صندوق‌های رأی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، داوود بهرامی وظیفه هر ایرانی را حضور در پای صندوق‌های رأی و تشویق دیگران به شرکت در انتخابات دانست و اظهار داشت: از همه مردم دلسوز نظام و انقلاب اسلامی دعوت می‌‌کنیم با توجه به منویات مقام معظم رهبری در انتخاب فرد شایسته، روز 24 خرداد با حضور در پای صندوق‌های رأی، انتخاب اصلح داشته باشند.

وی انتخاب فرد اصلح و شایسته را ضامن پیشرفت و پیروزی معرفی و تصریح کرد: در شرایط حاضر، انتخاب اصلح، سازندگی و پیشرفت روزافزون را برای ایران به ارمغان می‌آورد.

فرمانده سپاه امام رضا‌ (ع) شهرستان البرز بیان کرد: یکی از موارد حماسه سیاسی با توجه به پیام راهبردی سال که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است، انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا است.

بهرامی ابراز داشت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از تمام جناح‌های سیاسی به صحنه انتخابات آمده‌اند که با حضور پرشور مردم حماسه عظیم سیاسی خلق می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران بیدار و هوشیار هستند، عنوان کرد: آگاهی مردم ایران و پیروی و تبعیت آنان از مقام معظم رهبری به جهانیان ثابت شده است.

فرمانده سپاه امام رضا‌ (ع) شهرستان البرز خاطرنشان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی همچون گذشته مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد کوبید و آنان را بار دیگر ناامید خواهد کرد.

بهرامی نقش رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی اخبار انتخاباتی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: رسانه‌های داخل کشور باید به نوعی تلاش کنند تا موجب سرافرازی ایران اسلامی شوند و از طرفی تلاش رسانه‌های بیگانه مبنی بر عدم شرکت مردم در انتخابات را خنثی کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیام اصلی حضور پرشور مردم در انتخابات این است که دشمنان و بیگانگان حق دخالت بیجا و بی‌مورد در نظام و اداره کشور را ندارند.

انتهای پیام/77002/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول