اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-316

حضور در انتخابات رای دوباره به جمهوری اسلامی

جمعی از شهروندان مازندرانی با تاکید بر حضور گسترده و حماسی در انتخابات، حضور در این عرصه سرنوشت‌ساز را رای آری دوباره به نظام و نشانه بیعت با رهبری اعلام کردند.

حضور در انتخابات رای دوباره به جمهوری اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، انتخابات نماد بارز مردم‌سالاری و مشارکت مردمی در حیطه زندگی و جامعه و زمینه‌ساز تصمیم‌گیری و تبلور خرد جمعی برای آینده کشور است و حضور در این صحنه حساس از انتخابات با حضور حداکثری از وظایف مهم ماست.

میلاد شعبانی یکی از دانشجویان مازندرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا درباره ضرورت حضور در انتخابات گفت: این انتخابات همچنان که همه ما می‌دانیم نسبت به انتخابات گذشته از حساسیت بالایی برخوردار است و دشمنان برای کمرنگ کردن حضور تلاش کرده‌اند.

وی افزود: اکنون اقتدار نظام ما در گرو حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خردادماه است و همه ما باید با تمام توان در این رابطه وارد شویم و توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

میترا شعبان‌زاده دیگر دانشجوی مازندرانی نیز حضور مردم در انتخابات را تیری در قلب و خاری در چشم دشمن دانست و ادامه داد: همه ما برای استمرار این انقلاب و برای بیعت مجدد با امام، رهبری و شهدا باید در این انتخابات حضور پرشور و شعور داشته باشیم.

وی گفت: ما خون ندادیم که دشمن بر ما حکومت کند و همه آنهایی که حرف از رابطه با آمریکا و دشمنان قفسم خورده ما می‌زنند در دل ملت با اقتدار ما جایی ندارند.

شعبان زاده اظهار داشت: همه ما بر اساس تکلیف و وظیفه در این دوره از انتخابات حضور فعال داشته باشیم و در روز 24 خردادماه مردم مسلمان ایران باید حماسه‌ای بی‌نظیر در تاریخ این انقلاب خلق کند تا دشمن انگشت به دهان بماند.

وی، بر انتخاب فرد اصلح در بین نامزدهای ریاست جمهوری تاکید کرد و افزود: مردم باید بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و ویژگی‌هایی که در اصل 115 قانون اساسی آمده شخص رئیس جمهور را انتخاب کنند.

بخشدار مرکزی نکا نیز در سخنانی حضور مردم در انتخابات را لازم برشمرد و گفت: حضور مردم برای تقویت نظام و مقابله کردن با استکبار و تحریم‌ها بسیار موثر است و همه ما باید با تمام توان در این صحنه حساس از انقلاب وارد شویم.

رضا جلالیان ادامه داد: انتخابات میدان جنگ بین ما و استکبار است و این ملت ثابت کرده که انتخابات آینده صحنه پیروزی ملت با حضور حداکثری و آگاهانه است.

وی بیان داشت: حضور در حماسه 24 خرداد تجدید عهد و پیمان با ولایت فقیه است و مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی باید رهنمودهای رهبری را در انتخاب فرد اصلح مدنظر داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا نیز در سخنانی اعلام داشت: حضور در انتخابات برای ما تکلیف است و همه ما باید به این تکلیف خود عمل کنیم و در راستای منویات رهبری گام برداشته و در خلق حماسه سیاسی تاثیرگذار باشیم.

حجت‌الاسلام محمد علی الیاسی گفت: این انقلاب به خدا و امت تعلق دارد، و همه مردم ما با حضور گسترده در انتخابات 24 خرداد بار دیگر ابهت این نظام را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی گفت: حضور در انتخابات برای ما تکلیف و حق  قلمداد می‌شود، برای ما تکلیف است چون از تکلیف نمی‌توان روی‌گردانی کرد.

انتهای پیام/86002/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول