اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 325 فقره وام بانکی به خانواده‌های نیازمند زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت 325 فقره وام بانکی به خانواده‌های نیازمند زنجانی خبر داد.

پرداخت 325 فقره وام بانکی به خانواده‌های نیازمند زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای توانمندسازی مددجویان این نهاد نسبت به اشتغالزایی مددجویان اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه وام‌های کمیته امداد به صورت بانکی و وام امداد به مددجویان و خانواده‌های نیازمند پرداخت می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته 9 میلیارد و 3 میلیون و 531 هزار ریال وام امداد به 163 خانوار زیر پوشش کمیته امداد زنجان پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان تصریح کرد: همچنین در این مدت 325 فقره وام بانکی به مبلغ 28 میلیارد و 695 میلیون ریال به خانواده‌های نیازمندی که از مددجویان کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

*برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان زنجانی

پناهی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از رموز موفقیت طرح‌های اشتغال برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان است، اضافه کرد: با بسترسازی صورت گرفته و با هماهنگی که با فنی و حرفه‌ای صورت گرفته است، برای مددجویانی که شرایط اجرای طرح‌های اشتغال را دارند، دوره آموزشی در قالب رشته‌های شغلی مختلف برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با بیان اینکه سال گذشته نیز دوره آموزشی برای 358 مددجوی ابهری برگزار شد، تصریح کرد: در این راستا مبلغ 269 میلیون و 686 هزار ریال هزینه شد.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی که توسط کمیته امداد برگزار شد، در رشته‌های شغلی مختلف شامل دامداری، کشاورزی، ورمی کمپوست، خیاطی، آرایشگری و ... بود.

انتهای پیام/73005/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول