اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

برگزاری اردوی 3 تیم‌ ملی در زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در زنجان اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوی تیم‌های ملی سه تیم اسکیت، قایقرانی، دو و میدانی و صحرانوردی در زنجان قطعی شده است.

برگزاری اردوی 3 تیم‌ ملی در زنجان

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از آغاز برنامه‌های اوقات فراغت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه‌ها برای جوانان فارغ شده از درس و تحصیل برنامه‌ریزی شده است.

وی به ایجاد فضای امن برای حضور جوانان در برنامه‌های اوقات فراغت اشاره و تصریح کرد: اکثر هیئت‌های ورزشی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان اضافه کرد: بعد از پایان تعطیلات می‌توان از استعدادهای شناسایی شده در عرصه ورزش برای اعتلای ورزش استان و کشور بهره گرفت.

وی به برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در زنجان اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوی تیم‌های ملی سه تیم اسکیت، قایقرانی و دو و میدانی صحرا نوردی در زنجان قطعی شده است.

رحمانی اضافه کرد: رایزنی با سایر فدراسیون‌ها برای برگزاری اردوهای تیم ملی در استان زنجان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه زنجان میزبان مسابقات والیبال قهرمانی کشور است، ادامه داد: مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان کشور برای بانوان و آقایان در زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان زمان برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی کشور را در رده سنی نوجوانان تیرماه اعلام کرد.

وی کسب مدال طلای پیاده‌روی توسط ورزشکار بانوی زنجانی را از موفقیت‌های ورزش استان زنجان دانست و اضافه کرد: سهیلا مزین که به همراه تیم ملی به مالزی رفته بود، موفق به کسب مدال طلا از این مسابقات جهانی شده است.

انتهای پیام/73004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول