اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:

دستگاه‌ها مسائلی را به بانوان می‌سپارند که در شان آنها نیست

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: در بعضی از دستگاه‌های اجرایی مسائلی به بانوان سپرده می‌شود که در شان آنها نیست.

دستگاه‌ها مسائلی را به بانوان می‌سپارند که در شان آنها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آذر آوازه بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی اظهار کرد: قانون اساسی با هر گونه مسائل و مشکلاتی که شان و کرامت زن را پایین ‌آورد مقابله می‌کند.

وی به نامناسب بودن شغل بعضی از خانم‌ها در جامعه اشاره و تصریح کرد: در بعضی دستگاه‌های اجرایی مسائلی به بانوان سپرده می‌شود که در شان آنها نیست.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با بیان اینکه قرار بر این بود که کار منشی‌گری به بانوان واگذار نشود، گفت: با این وجود در بیشتر مراکز منشی خانم دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اکثر شرکت‌ها برای کار بانوانی را استخدام می کنند که جوان و خوش تیپ هستند، اظهار کرد: باید به این مسائل و مشکلات مربوط به بانوان جامعه نیز رسیدگی شود.

آوازه ادامه داد: شرکت‌ها و نهادهایی که مراجعه‌کننده خانم ندارند از بانوان برای کار استفاده نکنند.

وی با اشاره به اینکه بانوان ایرانی به علت نیاز اقتصادی مجبور به اشتغال در مکان‌های نامناسب می‌شوند، گفت: باید برای اشتغال این بانوان راه حلی تدبیر شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات و مسائل مربوط به بانوان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/73008/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول