اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی بناب عنوان شد

انتقاد از عدم اختصاص امکانات سالن‌های ورزشی به بانوان

فرماندار بناب با انتقاد از عدم اختصاص امکانات سالن‌های ورزشی به بانوان خواستار اختصاص زمان‌های بیشتری از این سالن‌ها برای بانوان شهرستان بناب شد.

انتقاد از عدم اختصاص امکانات سالن‌های ورزشی به بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی ظهر امروز در نشست کار گروه امور اجتماعی و فرهنگی بناب با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه‌های جذاب و شادی بخش برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی شهرستان ضمن پرهیز از موازی کاری در ارائه آمارهای خود نیز دقت کنند.

وی با انتقاد از عدم اختصاص امکانات سالن‌های ورزشی به بانوان خواستار اختصاص زمان‌های بیشتری از این سالن‌ها برای بانوان شهرستان بناب شد.

معاونت خدمات شهری شهرداری بناب نیز در این نشست با اظهار نگرانی از افزایش قهوه‌خانه‌ها و گرایش جوانان به استفاده از قلیان گفت: باید تا حد امکان از سوق یافتن جوانان به مصرف قلیان جلوگیری شود.

علی اصغری با اشاره به بازسازی و احیاء سالن‌های ورزشی شهرداری، از آمادگی شهرداری بناب برای واگذاری امکانات شهرداری به خصوص استخر و سونای این سازمان برای استفاده دانش‌آموزان در اوقات فراغت خبر داد و افزود: حمام حاج فتح‌الله نیز بعد از بازسازی و مرمت ازسوی میراث فرهنگی در اختیار شهرداری قرار گرفته که از این مکان در راستای توسعه صنایع دستی، برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی و همچنین آموزش صنایع دستی استفاده خواهد شد.

وی از آمادگی شهرداری برای برگزاری جشنواره‌های تابستانی در پارک‌های این شهر خبر داد و تصریح کرد: آماده همکاری با ادارات و نهادهای فرهنگی از جمله اداره ورزش و جوانان در برگزاری کلاس‌های تقویتی ایام تابستان هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب نیز با انتقاد از واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی گفت: به دنبال اجرایی شدن قانون واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، این اداره مجبور است برای برگزاری فعالیت‌های ورزشی خود مجدداً هزینه پرداخت کرده و از سالن‌ها استفاده کند.

سیدمجید یزدانی افزود: تا سال گذشته تنها 252 نفر ورزشکار سازمان یافته در بخش بانوان در بناب وجود داشت، ولی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این تعداد هم اکنون به بیش از 400 نفر افزایش یافته است و برنامه جدی داریم که با بها دادن به ورزش بانوان تعداد این ورزشکاران سازمان یافته در شهرستان بناب را تا پایان امسال به یک هزار نفر افزایش دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب همچنین برآمادگی اداره متبوع خود برای اجرای برنامه‌ها و تشکیل کلاسهای ورزشی در رشته‌های مختلف تأکید کرد.

انتهای پیام/60004/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول