اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد انتخابات خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد:

تنها در سایه همدلی می‌توان پیشرفت ملت و نظام را تضمین کرد

نامزد انتخابات خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها در سایه ولی‌فقیه و با همدلی آحاد جامعه می‌توان به الگوی تضمین‌شده‌ای برای رشد و پیشرفت مردم و نظام اسلامی دست پیدا کرد.

تنها در سایه همدلی می‌توان پیشرفت ملت و نظام را تضمین کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی شامگاه امروز در جمع مردم این شهر با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد:‌ در روز جمعه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد حماسه‌ای را خلق خواهند کرد که شتاب حرکت ملت ایران را در مسیر پیشرفت و ترقی دوچندان می‌کند.

نامزد انتخابات خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این استان علاوه بر دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، یک انتخابات حساس دیگر به نام انتخابات خبرگان نیز برگزار می‌شود که می‌توان از آن به عنوان حساس‌ترین انتخابات یاد کرد.

ملک‌حسینی حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی را مهم‌تر از انتخاب خود از سوی آن‌ها دانست و بیان کرد: حماسه‌ای که در روز 24 خرداد از سوی مقام معظم رهبری وعده داده شده عزت و بالندگی مردم ایران و مصونیت نظام اسلامی را در پی خواهد داشت.

وی گفت: بدون شک دشمنان نظامی که شاهد حضور حماسی مردمش در پای صندوق‌های رأی هستند، چشم طمع از آن بر می‌دارند و این اتفاق به یاری خداوند و بصیرت مردم محقق خواهد شد.

نامزد انتخابات خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هر رأی در روز جمعه به نوعی مهر تأییدی بر حقانیت نظام اسلامی است که امید است مردم با درک شرایط حساس کشور با هر گرایش و سلیقه‌ای در انتخابات شرکت کنند.

وی تحقق حماسه اقتصادی را منوط به انتخاب یک مرد بزرگ در عرصه اجرایی با تحقق حماسه سیاسی در روز جمعه دانست.

* به دعوت علما و نخبگان پا به عرصه انتخابات گذاشتم

ملک‌حسینی تصریح کرد: باید از همه کسانی که به هر نحو تنور انتخابات را در هر سه مورد گرم کردند، تقدیر کرد و دست آن‌ها را بوسید زیرا انتخابات نماد مردم‌سالاری و دادن حق تعیین سرنوشت مردم به خود آن‌ها است.

نامزد انتخابات خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه با درخواست علما، طوایف و ایلات و بسیاری از نخبگان جامعه پا به صحنه رقابت‌های انتخاباتی گذاشتم، ابراز داشت: آمده‌ام تا فریاد همدلی همه مردم را در زیر چتر ولایت فقیه بزنم و به کمک همه ظرفیت‌ها انسانی و غیر آن قدم در راه پیشرفت و آبادانی این استان نهیم.

وی تأکید کرد: تنها در سایه رهبری است که می توان الگویی ماندگار برای پیشرفت و رشد آینده جامعه و مردم ترسیم و اجرایی کرد.

ملک‌حسینی، همدلی را رمز توسعه و پیشرفت مردم و نظام در همه زمینه‌ها دانست و گفت:‌ برای رفع مشکلات و تنگناهای کنونی به ویژه در مسائل اقتصادی راهی جز همدلی آحاد جامعه نداریم.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش به ظرفیت‌ها و منابع عظیم استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و خاطرنشان کرد:‌ 28 درصد منابع نفت و گاز، 10 درصد منابع آبی، 8 درصد جنگل و ظرفیت‌های بسیار دیگری در این استان می‌طلبد تا با همدلی همه جانبه در خدمت پیشرفت مردم قرار گیرند و مردم از این همه نعمات خدادادی بهره ببرند.

انتهای پیام/82005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول