اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ملک‌حسینی:

تغییر وضعیت مشکلات کنونی با انتخاب اصلح هموار می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال و گرانی‌ها وجود دارد، گفت: تغییر وضعیت مشکلات کنونی با انتخاب اصلح هموار می‌شود.

تغییر وضعیت مشکلات کنونی با انتخاب اصلح هموار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در جمع مردم چیتاب با بیان اینکه در 15 خرداد سال 42 درخت انقلاب کاشته شد، اظهار داشت: این درخت با آبیاری امام و مردم بالاخره پس از 15 سال در بهمن سال 57 ثمر داد.

وی، امام راحل را احیاگر دید در قرن معاصر دانست و ادامه داد: در مبارزات نهضت اسلامی امام نقش بی‌بدیلی در احیای ارزش‌های اسلامی داشت.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به واسطه خدمات امام راحل و در صحنه بودن مردم و خون دادن آن‌ها اکنون بیرق بیداری بر دوش نظام جمهوری اسلامی در دنیا حمل می‌شود.

آیت‌الله ملک‌حسینی، یکی از ابعاد برجسته شخصیتی امام راحل را استکبارستیزی دانست و عنوان کرد: امام با انقلابی که بر پا کرد به همه شیفتگان خود هویت بخشید.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و تسلیت بیست و چهارمین سالگرد رحلت امام راحل و پنجاهمین سالگرد واقعه 15 خرداد یادآور شد: هرچند در 14 خرداد تلخکامی بزرگی حادث شد، اما پس از آن و بلافاصله با انتخاب مقام معظم رهبری کام مردم از این انتخاب بزرگ توسط خبرگان شیرین شد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، حماسه مورد نظر مقام معظم رهبری را مورد تأکید قرار داد و گفت: این حماسه با حضور پرشور و انتخاب اصلح توسط مردم رقم می‌خورد.

آیت‌الله ملک‌حسینی، اصل حضور را مهم‌تر از دیگر وجوه دانست و اضافه کرد: پس از حضور مردم باید با بینش و درک بالای سیاسی خود که آن‌ها را در هر برهه‌ای به نمایش گذاشته‌اند به انتخاب اصلح روی آورند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تأکید کرد: کشور به دلایل مختلف از جمله تحریم‌ها در بحث گرانی مشکلاتی دارد که با یک انتخاب هوشمندانه و اصلح می‌توان بخش زیادی از آن را برطرف کرد.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول