اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

سپاه بازوی توانمندی است که هیچ وقت رنگ کهنگی نمی‌گیرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: سپاه پاک‌ترین و وفادارترین نیروی انقلاب اسلامی است که در انجام مأموریت‌ها و کارهای محوله رنگ کهنگی و گذر زمان به خود نمی‌گیرد.

سپاه بازوی توانمندی است که هیچ وقت رنگ کهنگی نمی‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی عصر امروز در دیدار جمعی از پاسداران سپاه در اردبیل اظهار داشت: سپاه پاسداران در حساس‌ترین مقاطع تاریخی برای این انقلاب حماسه خلق کردند و در خلق حماسه عظیم 24 خرداد نیز با همراهی تمامی ملت ایران به وظیفه خطیر خود در ترغیب و تشویق عموم مردم به انتخابات با شکوه نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی به گستردگی مأموریت‌های سپاه بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران در اوایل شکل‌گیری انقلاب با ناکام گذاشتن توطئه‌گران کشور را از بحرانی‌ترین شرایط نجات داد و در ادامه مسیر نیز توانست در جنگ هشت ساله بر دشمن غلبه کرده و انقلاب اسلامی را به سرحد عزت و سرافرازی واقعی سوق دهد.

عاملی تصریح کرد: سپاه پاسداران بعد از اتمام جنگ در سنگری دیگر توانمندی‌های خود را به رخ کشید به طوریکه توانست در عمران و سازندگی کشور وظیفه خطیر خود را انجام دهد.

این مسئول خاطر نشان کرد: مهم‌ترین مؤلفه سپاه و بسیجیان غیرتمند ما وفاداری به عهد و پیمانی بوده که سپاهیان و بسیجیان ما بر سر آن عهد خون‌ها داده و جان فدا کردند.

وی اضافه کرد: در مقطع کنونی نیز سپاه پاسداران در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت اصیل خود را در دفع توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان در این عرصه آغاز کرده است.

امام جمعه اردبیل در ادامه به موضوع خطیر انتخابات 24 خرداد و ضرورت مشارکت آگاهانه مردم در این عرصه اشاره کرد و ادامه داد: در هیچ جای دنیا به مانند کشورمان انتخابات در اوج آزادی، دموکراسی و حضور گسترده مردم برگزار نمی‌شود.

عاملی انتخابات ایران را مصداق روشنی از مردم‌سالاری دینی توصیف کرد و یادآور شد: ما در این 34 سال مدلی را به دنیا ارائه کردیم که غرب و شرق از درک این مدل ارزشی در حیرت و تعجب است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: سپاه به مانند سه دهه گذشته با شور انقلابی و اخلاص حقیقی در تبعیت از خط ولایت در صحنه حاضر است و به یقین دشمن را با چالشی جدی روبه‌رو می‌کند.

سردار جلیل بابازاده در ادامه افزود: سپاهیان ما امروز به قدرت ایمانی و ارزشی انقلاب تکیه کرده و همچون یک سرباز جان بر کف ولایت در دفاع همه‌جانبه در صحنه حاضر و مهیا است.

* سپاه توانمندتر از همیشه در صحنه دفاع از انقلاب حاضر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما همزمان با سالروز میلاد امام حسین (ع) پرچمدار حریت، شجاعت و شهامت و روز پاسدار سپاه حضرت عباس (ع) با صدور بیانیه‌ای با گرامیداشت این روز و تجلیل از دلاورمردی‌های سپاهیان در عرصه‌های مختلف اعلام کرد که سپاه در مقطع کنونی پرتوان‌تر از همیشه در صحنه حاضر است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: سپاه در خلق حماسه سیاسی به مانند خلق حماسه نظامی پیشتاز و نقش‌آفرین است و قطعاً در روز عظیم انتخابات با ترغیب و تشویق مردم به حضور گرم در پای صندوق‌های رأی و همچنین معرفی مصداق‌هایی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کرده زمینه و بستر خلق حماسه را فراهم می‌آورد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ملت ایران مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده و به مانند وفادار دشت نینوا حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) عمق عشق و دلدادگی خود را به نظام و بزرگ پرچمدار شرف و عزت در تاریخ معاصر امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب نشان می‌دهند.

انتهای پیام/62003/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول