اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه رودسر:

بن‌بست‌شکنی هنر سپاه است

فرمانده سپاه ناحیه رودسر گفت: سپاه در هیچ صحنه‌ای احساس بن‌بست نکرده و همواره بن‌بست‌شکنی هنر سپاه بوده است.

بن‌بست‌شکنی هنر سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، رحمان عصامی ظهر امروز به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: سپاه پاسداران همواره از اشراف اطلاعاتی بر دشمنان داخلی و خارجی داشته است.

وی ادامه داد: سپاه در عرصه عمل هزینه‌های دشمن را بالا برده و راه‌های نفوذ دشمنان را بسته و جبهه‌های متعددی را در مقابل اهداف استکبار پدیده آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به اینکه سپاه پاسداران وابسته به هیچ حزب و جریان و شخص خاصی نیست، اضافه کرد: سپاه پاسداران حافظ ارزش‌های نظام اسلامی تحت ولایت ولی فقیه زمانه است.

عصامی ادامه داد: همانگونه که امام حسین (ع) با خون خود اسلام را زنده کرد، پاسداران نیز باید به تبعیت از آن امام معصوم (ع) انقلاب و نظام اسلامی را ضمانت کند.

وی با تأیید براینکه از افتخارات سپاه پاسداران است که در حوزه عملکردی رضایت امام (ره) خود را کسب کردند، اذعان کرد: امام (ره) در جملات قصار خود فرمودند «ای کاش من هم یک پاسدار بودم» و «سپاه نور چشم من است و چشم من خطا نمی‌کند».

این مسئول تصریح کرد: امسال که ملت ما در بوته آزمایش سنگینی قرار گرفته و ولی امر مسلمین در نامگذاری سال 92 به آن حماسه سیاسی نامیده‌اند، وظیفه آحاد مردم است تا با شناختن موقعیت فهمیدن نیاز، در لحظه مناسب با آمدن به پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد اصلح حماسه سیاسی را رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: این امر می‌تواند اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان اثبات کند و موجب شادمانی دوستان و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی شود.

عصامی با اشاره به حضور سپاه در روز رأی‌گیری، یادآور شد: قطعاً سپاه پاسداران و خانواده‌های آنها همراه با مردم در شکل‌گیری حماسه سیاسی نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/2300/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول