اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پورجمشیدیان:

سخن حمایت سپاه و بسیج از کاندیدایی خاص جفاست

فرمانده سپاه عاشورا گفت: کسانی که می‌گویند سپاه و بسیج پشتیبان فلان کاندیداست به سپاه و بسیج جفا کرده‌اند.

سخن حمایت سپاه و بسیج از کاندیدایی خاص جفاست

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، علی‌اکبر پورجمشیدیان بعد از ظهر امروز در نشست بصیرت و روشنگری با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، این ماه را سراسر نور نامید و امام(ره) را پایه‌گذار برترین حکومت اسلامی برشمرد و افزود: با داشتن ولی فقیه هیچ مشکلی نداریم و ما باید شکرگزار باشیم.

وی گفت: باید مطیع امر رهبری باشیم چرا که ایشان از ما خواسته‌اند در سیاست و اقتصاد حماسه‌آفرینی کنیم تا ایران با اقتدار به راه خود برای اعتلا و پیشرفت ادامه دهد.

پورجمشیدیان تاکید کرد: انقلاب ما یک حرکت پیش‌برنده و یک مقابله جدی در برابر اسرائیل و آمریکاست از این رو هر سال ما باید حضورمان در صحنه‌های انقلاب بیش از سال‌های گذشته باشد و از انقلابمان دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم رضایت امام و شهدا را جلب کنیم باید حماسه‌آفرینی کنیم، نفس حضور ما باعث عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

پورجمشیدیان با اشاره به انتخابات، تلاش برای حضور حداکثری، امیدبخشی به مردم و حضور آگاهانه را از مهم‌ترین وظایف هر فرد علاقمند به نظام اسلامی بیان کرد.

وی با اشاره به زحمات شورای نگهبان، دفع دو مشکل اساسی یعنی تکرار فتنه و خطر جریان و حلقه انحرافی که خود را به دولت وصل کرده است را مرهون حرکت انقلابی این شورا دانست.

پورجمشیدیان تصریح کرد: کسانیکه می‌گویند سپاه و بسیج پشتیبان فلان کاندیداست به سپاه و بسیج جفا کرده‌‌اند.

وی گفت: ما باید تلاش کنیم که مردم پای صندوق‌های رای بیایند، معیارهایی که امام و رهبر انقلاب با توجه به جریانات فرمودند برای مردم تشریح کنیم.

پورجمشیدیان در خصوص رئیس جمهور اصلح نیز افزود: ایمان به خدا، مردم و قانون اساسی، ولایتمداری،شجاعت، دوری از حاشیه‌سازی و تقوا از جمله ویژگی‌های فرد اصلح است.

وی در آخر جایگاه شورای شهر را مهم اعلام کرده و بیان داشت: نباید انتخابات ریاست جمهوری باعث کمرنگ شدن انتخابات شوراها شود، شوراها مرکز خدمات هستند، اگر در انتخابات شوراها دقت نکنیم کسانیکه به آنجا راه می‌یابند صلاحیت نداشته و سوءاستفاده می‌کنند.

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول