اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

سپاه بازوی توانمند رهبر در جلوگیری از نفوذ دشمن است/کسی حق تخطی از خط ولایت را ندارد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به تلاش دشمنان برای غلبه بر نظام اسلامی گفت: سپاه به عنوان بازوی توانمند رهبر از نفوذ دشمنان به کشور جلوگیری می‌کند.

سپاه بازوی توانمند رهبر در جلوگیری از نفوذ دشمن است/کسی حق تخطی از خط ولایت را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی بعد از ظهر امروز در جمع فرماندهان و مسئولان سپاه بیت‌المقدس کردستان از پاسداری به عنوان بزرگترین افتخار نام برد و اظهار کرد: شناخت وظیفه و انجام آن توفیق الهی است.

وی با اشاره به مسئولیت بزرگ گذاشته شده بر عهده این نهاد ارزشی خاطر نشان کرد: هر اندازه جلوتر می‌رویم اهمیت و ارزش این قضیه نمود بیشتری پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه ملت ایران قدردان تلاش و فداکاری‌های سپاه هستند تصریح کرد: ثمره فعالیت‌های شجره طیبه سپاه به تدریج ظهور و بروز می‌کند.

شاهرودی با اشاره به حضور سپاه در عرصه‌های گوناگون اعم از اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خاطرنشان کرد: اکنون اثرگذاری این نهاد در معادلات بین‌المللی مطرح شده است.

وی با تأکید بر تلاش دشمنان به منظور ضربه‌زدن به نظام اسلامی اظهار کرد: رهبر بازوی نیرومندی به نام سپاه دارد که از نفوذ و رخنه دشمنان به کشور جلوگیری می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با یادآوری چگونگی تأسیس سپاه پاسداران این امر را متأثر از دوراندیشی و آینده‌نگری امام دانست و افزود: هر اندازه به جلو حرکت می‌کنیم، این نهاد رشد و ثمر بیشتری خواهد داشت.

شاهرودی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب دنیا در اختیار دو قطبی قرار گرفته بود که هر دوی آنها علیه دین می‌جنگیدند تصریح کرد: امام سپاه را فرزند اسلام و رسول خدا و در خدمت به دیانت اسلام می‌دانست و به همین دلیل در مقابل این جهان دو قطبی با انقلاب ایران، «خدا» را مطرح کرد.

وی با تأکید بر اینکه قرآن تنها در یک کشور حاکم است و همه قوانین بر مبنای این کتاب آسمانی شکل می‌گیرد، گفت: این کشور جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در کردستان پیرامون ارتباط سپاه با نهضت امام حسین(ع) اظهار کرد: قیام این بزرگمرد تاریخ نیز به منظور گسترش معروف در جامعه و پیشگیری از منکرات بود.

شاهرودی با تمجید از این نهاد ارزشی در حفظ امنیت کشور اظهار کرد: چنین امنیتی نه در پیش از انقلاب سابقه دارد و نه بدون وجود نظام اسلامی این امنیت پایدار خواهد ماند.

وی اتهامات وارده از سوی دشمنان به سپاه را ناشی از اثرگذاری و اهمیت این نهاد دانست و گفت: این موضوع به این دلیل است که سپاه در مقابل افکار پلید و شیطانی استکبار ایستادگی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تأکید بر اینکه کسی حق تخطی از خط ولایت را ندارد خاطر نشان کرد: همه باید با ولایت‌مداری کامل فدایی رهبر معظم انقلاب باشیم.

شاهرودی با بیان اینکه نبرد امروز با دشمنان در موضوع انتخابات است تصریح کرد: دوست و دشمن انتخابات امسال را رصد می‌کنند و در این میان دشمنان تلاش دارند با تبلیغات مسموم و ایجاد فشار، نتیجه دلخواه خود را از این انتخابات کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن اصل فتنه را دنبال می‌کند و نه شیوه آن را خاطر نشان کرد: هر اندازه در حفظ امنیت و سلامت انتخابات بیشتر بکوشیم دسیسه‌های دشمنان کم‌رنگ‌تر و نقش برآب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان با اشاره به اینکه سپاه تاکنون نقش خود را در کشور به خوبی ایفا کرده است گفت: وظیفه همگان است با شرکت گسترده در انتخابات روز 24 خرداد ماه نسبت به خلق حماسه عظیم سیاسی بکوشند.

انتهای پیام/79012/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول