اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

سپاه تقدس خود را با پیمودن راه حق و حقیقت اثبات کرد

امام جمعه اصفهان گفت: سپاه در صحنه‌های مختلف انقلاب، تقدس خود را با پیمودن راه حق و حقیقت اثبات کرد و نمود بارز آن زمانی است که دشمن بعثی برای دست یافتن به این مرز و بوم از هرگونه سلاح شیمیایی و نامتعارف استفاده کرد.

سپاه تقدس خود را با پیمودن راه حق و حقیقت اثبات کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان سپاه صاحب الزمان(عج) و قرارگاه عملیاتی سید‌الشهدا (ع) که به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار برگزار شد، ضمن اشاره به دو گروه حق و باطل که یکی راه راست را برای رسیدن به هدف انتخاب کرده و دیگری را تزویر و نادرستی قرار داده است، اظهار کرد: هدف مقدس را باید با راه مقدس به دست آورد و اینکه برخی می‌گویند هدف وسیله را توجیه می‌کند و باید از هر راهی برای رسیدن به مطلوب دریغ نکرد اشتباه است.

وی افزود: سپاه در صحنه‌های مختلف انقلاب، تقدس خود را با پیمودن راه حق و حقیقت اثبات کرد و نمود بارز آن زمانی است که دشمن بعثی برای دست یافتن به این مرز و بوم از هرگونه سلاح شیمیایی و نامتعارف استفاده کرد.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: سپاه و مجموعه نیروهای مسلح لحظه‌ای ناجوانمردی دشمن بعثی را با راه ناصحیح جواب ندادند.

وی در ادامه گفت: هر که راه ناپاک و گناه آلود را انتخاب کند عاقبت در ناپاکی گرفتار می‌شود.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه تاریخ نمونه‌های این مهم را بارها تجربه نموده که باید موجب عبرت باشد، گفت: انتخابات یکی از مهمترین امتحانات الهی است و امروز همه باید بدانند که رسیدن به مطلوب در انتخابات نباید آلوده به راه‌های غیراخلاقی و دور از شأن یک مسلمان باشد.

وی اضافه کرد: اینکه کسی یا گروهی با تخریب، شایعه و سیاه‌نمایی بخواهد به مسئولیت و پست و مقام برسند راهی نادرست و حرام را طی کرده است.

امام جمعه اصفهان گفت: هدف همه ملت طبق منویات رهبر معظم انقلاب بر حضور حماسی و حد‌اکثری همراه با بصیرت و آگاهی و در نظر گرفتن ملاک‌های یک رئیس جمهور اسلامی و انقلابی باید باشد چرا که حضور پرشور مردم در انتخابات بیمه کننده انقلاب و سبب کوری و ناامیدی دشمنان انقلاب بوده و امنیت در مقابل هرگونه تهدید استکبار را به دنبال دارد.

انتهای پیام/63012/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول