اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

سپاه کاندیدای خاصی را تبلیغ نمی‌کند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه پاسداران به صورت مصداقی و مشخص از هیچ کاندیدایی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت نمی‌کند و تمام شایعات در این زمینه کذب محض است.

سپاه کاندیدای خاصی را تبلیغ نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز سپاه پاسداران و سالروز میلاد امام حسین (ع) اظهار داشت: سپاه نه تنها از یک کاندیدای مشخص حمایت نمی‌کند بلکه هیچ دوست ندارد سفارش و یا رفتار قیوم معابانه داشته باشد چرا که همه باید خود با بصیرت و آگاهی کاندیدای مورد نظرشان را برگزینند و در این زمینه توصیه‌پذیر نباشند.

وی تصریح کرد: البته هدف‌گذاری ما حضور حداکثری مردم با ترغیب و تشویق برای حضور در صحنه انتخابات و برشمردن شاخص‌ها و معیارهای کاندیدای اصلح است که امیدواریم منطبق بر بیانات مقام معظم رهبری هر کس کاندیدای شایسته و اصلح خود را تشخیص دهد.

بابازاده با یادآوری اینکه سپاه به صورت مصداقی و در حمایت از کاندیدای خاص وارد انتخابات نشده و از جریان و گروه خاصی نیز حمایت نمی‌کند، خاطر نشان کرد: ما در عرصه تأمین امنیت انتخابات نیز با همراهی نیروهای بسیجی کمک کار نیروی انتظامی هستیم تا زمینه و بستر خلق حماسه سیاسی بهتر و شایسته‌تر فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان در ادامه اضافه کرد: فضایی که در آستانه انتخابات شکل گرفته فضای پرشور و نشاط برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است و ما امروز با تجدید بیعت با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار سعی کردیم عشق و وفاداری خود را به پرچمدار حریت و آزادگی و همچنین عرصه ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری نشان دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: پیام روشن ما در این روز ارزشمند پیام عزت، افتخار و تبعیت از ولایت فقیه و حرمت خون شهدا است که خودمان را در هر لحظه سرباز ولایت می‌دانیم و معتقدیم تنها عنصری که می‌تواند کشور ما را از آسیب‌ها و خطرات در امان نگه دارد پایبندی به انقلاب و ارزش‌های بی‌نظیر آن است.

انتهای پیام/62004/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول