اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دخالت‌های خانوادگی سبب قتل مردی 40 ساله شد

نخستین جلسه رسیدگی به پرونده قتل عمد مردی 40 ساله به نام «م.گ» در دادگستری کل خراسان جنوبی برگزار شد.

دخالت‌های خانوادگی سبب قتل مردی 40 ساله شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نخستین جلسه رسیدگی به پرونده قتل عمد مردی 40 ساله به نام «م.گ» در دادگستری کل خراسان جنوبی برپا شد.

این قتل که در 22 آذرماه سال گذشته در روستای پهنایی از توابع شهرستان قاین به وقوع پیوست، قاتل جوانی 24 ساله است که به دلیل دخالت در مسائل خانوادگی خواهرش منجر به این قتل شد.

در این جلسه حسن متهم است که بخاطر دخالت بیجا در اختلافات خانوادگی خواهرش، شوهر خواهر خود را در یک درگیری با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده است.

در ابتدای جلسه اولیای دم با طرح شکایت خود برای قاتل فرزندشان درخواست قصاص کردند.

متهم نیز پس از قرار گرفتن در جایگاه با انکار کردن اتهامش گفت: جوانی چوپان بودم که دو سال بود به مشهد رفته و در رستورانی در طرقبه مشغول به کار شدم و به مدت یک هفته مرخصی به قاین آمدم که شاهد اختلاف خواهرم با شوهرش شدم با اینکه خانواده‌ام زیاد دخالت می‌کردند اما من قصد دخالت نداشتم.

وی ادامه داد: روزی که عازم مشهد شده بودم و داشتم خرید سوغات را آماده می‌کردم خواهرم تماس گرفته و از من خواست برای تحویل فرزند خردسالش که او را در خانواده شوهرش رها کرده بود با پدرم او را همراهی کنیم.

حسن، درگیری خود با مقتول را اینگونه بیان کرد و گفت: هنگام رفتن به خانه مقتول، پدرم از شدت عصبانیت شروع به ناسزا گفتن به مقتول کرد که ناگهان مقتول چاقو را درآورده و با گرفتن آن به سمت خود تهدید به خودکشی کرد و باعث شروع درگیری شد و من برای دفاع از خود چاقو را گرفته و چند ضربه به او وارد کردم.

حسن در حال حاضر علت مرگ را ضربات چاقو نمی‌داند، اما پزشکی قانونی تعداد ضربات چاقو که شامل 10 جراحت عمیق در مقتول شناسایی شده را دلیل حتمی مرگ وی اعلام کرده است.

با توجه به اینکه فرزندان مقتول شاهد درگیری بین پدر و دایی خود بوده‌اند، به مورد ضرب و شتم قرار گرفتن پدر خود از جانب دایی خود شهادت داده‌اند.

با ادامه داشتن دفاعیات متهم و وکیل مدافع تسخیری قضات دادگاه پیگیری پرونده را به جلسات بعد موکول کردند.

انتهای پیام/69017/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول