اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگاه‌های کیفری استان البرز:

کشف پرونده قتل داداشی نمونه‌ای از تعامل پلیس و دستگاه قضا است

خبرگزاری فارس: رئیس دادگاه‌های کیفری استان البرز گفت: کشف پرونده قتل مرحوم روح‌الله داداشی نمونه‌ای از تعامل و هماهنگی خوب دستگاه قضا و پلیس در این استان است.

کشف پرونده قتل داداشی نمونه‌ای از تعامل پلیس و دستگاه قضا است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، محمدصادق مهدوی‌راد در بازدید از اداره آگاهی استان البرز اظهار داشت: کشف پرونده قتل روح‌الله داداشی نمونه‌ای از تعامل و هماهنگی دستگاه قضایی و پلیس و سرعت عمل ماموران آگاهی در کشف علمی جرایم است.
وی به روند کلی پیگیری پرونده‌های تحت پیگرد، کشف پرونده و دستگیری سریع عاملان حمله به خودروی زندانیان و شهادت مامور بدرقه زندان اشاره کرد و کشف پرونده قتل روح‌الله داداشی را نمونه‌ای از تعامل و هماهنگی دستگاه قضائی و پلیس و سرعت عمل ماموران پلیس آگاهی در کشف علمی جرایم قلمداد کرد.
رئیس دادگاه‌های کیفری استان البرز از زحمات مجموعه پلیس آگاهی استان البرز قدردانی کرد.
حمید رضا گل صباحی رئیس پلیس آگاهی استان البرز نیز در این بازدید گزارشی از کشف علمی جرایم مبتنی بر بهره‌گیری از آزمایشگاه، لابراتوار و ابزارآلات نوین کشف جرم در زیرساخت‌های ادارات تشخیص هویت، اطلاعات جنایی و سایر ادارات در قالب بازدید از ادارات مذکور ارائه داد.
وی گزارش مستندی از روند پی جویی و شناسایی و دستگیری مجرمان و حمله به خودروی حمل زندانیان که در 22 آذر ماه رخ داده بود، ارائه کرد.
انتهای پیام/م30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول